در جلسه مشترک شهردار قلندرآباد و مسئولان سازمان همیاری استان تاکید شد:

لزوم بهره گیری از ظرفیت گیاهان دارویی شهر قلندرآباد برای ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری

لزوم بهره گیری از ظرفیت گیاهان دارویی شهر قلندرآباد برای ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری در جلسه مشترک شهردار قلندرآباد با مدیران ماشین آلات و واحد تخصصی محیط زیست سازمان همیاری بر اهمیت انجام بررسی های لازم برای سرمایه گذاری در زمینه صنایع دستی و گیاهان دارویی این شهر تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، جلسه مشترک ناصرحسن آبادی شهردار قلندرآباد با ابوالقاسم جوان مدیر واحد ماشین آلات و سید محمد فاطمی مدیر شرکت همیارزیست گستر پردیسان واحد تخصصی محیط زیست سارمان همیاری در مشهد برگزار شد.
مدیرعامل شرکت همیار زیست گستر پردیسان در این جلسه با تاکید بر تلاش سازمان همیاری و کلیه واحدهای آن در راستای رونق اقتصادی شهر و ایجاد زمینه های لازم برای کسب درآمد پایدار برای شهرداریهای استان، افزود: با توجه به ظرفیتهای فراوان شهرهای کوچک و بزرگ استان به ویژه شهر قلندرآباد، تلاش می شود در قالب طرح های سرمایه گذاری و مشارکتی به تامین منابع مالی مورد نیاز حوزه مدیریت شهری استان کمک شود.
وی با اشاره به پتانسیل های خوب شهر قلندرآباد در حوزه گیاهان دارویی و توان تخصصی سازمان همیاری در این بخش بیان کرد: می توان با بررسی های لازم در خصوص ظرفیت تولید این گیاهان برای ایجاد درآمدهای پایدار شهرداری این شهر، طرح های عملیاتی خوبی را با توجیه اقتصادی مطلوب تدوین کرد.
فاطمی بر آمادگی واحد محیط زیست سازمان بر حل مسائل زیست محیطی شهر قلندر آباد و انجام مشاور در حوزه مدیریت پسماند و سرمایه گذاری گردشگری طبیعت را اعلام کرد.
مدیر واحد ماشین آلات سازمان همیاری شهرداریهای استان نیز در این جلسه به ظرفیتهای تخصص سازمان این حوزه اشاره و بیان کرد: این آمادگی وجود دارد تا در زمینه تعمیرات اساسی و به روز رسانی ماشین آلات و تجهیزات شهری و عمرانی شهر قلندرآباد با شهرداری همکاری لازم را داشته باشیم./م.ا/2245/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 19 خرداد 1399
  • تعداد بازدید: 893



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی