با تلاش موسسه صنعتی گوشت مشهد برگزار شد؛

دوره آموزشی پیشگیری از کرونا و آنفولانزا برای کارکنان کشتارگاه مشهد

دوره آموزشی پیشگیری از کرونا و آنفولانزا برای کارکنان کشتارگاه مشهد رئیس موسسه گوشت صنعتی مشهد از برگزاري دوره آموزشي آشنائي با بيماري های واگیردار و خطرناک كرونا و آنفولانزا برای پرسنل بخش های مختلف این کشتارگاه صنعتی خبرداد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، سید مجید موسوی گفت: این دوره آموزشی در راستای پيشگيري و مبارزه با بیماری های خطرناک و جدید كرونا و همچنين آنفولانزا با حضور نماینده مرکز بهداشت مشهد و تمامی کارکنان شاغل در کشتارگاه صنعتی مشهد برگزار شد.
مهندس سيد مجيد موسوي رئیس موسسه صنعتی گوشت با اشاره به اهمیت آگاهی پرسنل کشتارگاه از انواع بیماریها و راه های شیوع آنها در جهت راعات هرچه بیشتر موارد بهداشتی برای تامین بهداشت و سلامت گوشت و محصولات استحصالی خوراکی، وی افزود: هرچه سطح دانش پرسنل ارتقاء یابد طبیعتا آگاهی آنان نسبت به خطرات بيماريهاي ويروسي ناشناخته از جمله كرونا افزایش خواهد یافت و به تبع آن سلامت فردی و در نتیجه ارتقاء ایمنی بهداشت جامعه را به دنبال خواهد داشت.
رئیس موسسه گوشت صنعتی مشهد افزود: آگاهی پرسنل از انواع این بیماری ها و نیز برگزاری منظم و دوره ای این کلاسهای آموزشی از اصلی ترین مبانی است که تلاش داریم در جهت تامین ارتقاء بهداشت و سلامت محصولات تولیدی کشتارگاه آن را تقویت بخشیم.
عضو هیئت امناءموسسه صنعتي گوشت مشهد با بیان اینکه که کشتارگاه محیطی است كه مستقيما با سفره غذائي مردم در ارتباط است، ادامه داد: با توجه به این امر بار مسئوليتي ما در قبال حفظ ايمني و سلامت بهداشت غذائي جامعه افزایش می یابد.
وی به تلاش های انجام شده برای برگزاری کلاس های روانشناسی با استفاده از اساتید متخصص دانشگاهی برای پرسنل کشتارگاه مشهد، گفت: با توجه به دشواری و محیط خاص کشتارگاهی، علاوه بر برگزاري دوره هاي آموزشي بهداشت فردي و خصوصاً بيماري هاي مشترك دام و انسان تلاش داریم با تلطیف فضاي محیطي و برگزاری دوره های روان شناسی، در جهت بهداشت روحي پرسنل نیز گامهاي موثري برداريم. /م.ا/2191/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 20 بهمن 1398
  • تعداد بازدید: 1088



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی