در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری با رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی؛

در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری با رئیس دانشگاه علمی کاربردی خراسان رضوی؛ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان در خصوص همکاری های مشترک بر لزوم حمایت از مرکز علمی کاربردی شهرداری های استان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی در نشستی صمیمی با دکتر مرتضی تشکری رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست که شهرکی رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداریهای خراسان رضوی نیز حضور داشت در خصوص اقدامات صورت گرفته و عملکرد این واحد آموزشی وابسته به سازمان همیاری گفتگو شد.
همچنین بر لزوم افزایش حمایت های دانشگاه علمی کاربردی از این مرکز در جهت پیشبرد اهداف و رسالتهای آموزشی سازمان همیاری و ارتقاء سطح علمی و دانش در حوزه شهری و شهرداری های استان تاکید شد.
مرکز علمی کاربردی شهرداری‌های خراسان رضوی زیر نظر وزارت علوم و با مجوز وزارت کشور در سال 1381 تاسيس شده و هدف آن آموزش مهارت محور متناسب با نیازهای شغلی و مبتنی بر دانش و فناوری روز و باتوجه به ضرورت ارتقاء سطح دانش عملی کارکنان تابعه وزارت کشور و در ذیل آن کارکنان شهرداری ها، سازمان های همیاری شهرداری ها، دیگر ارگانها، استانداری ها و نیز داوطلبان آزاد از سراسر کشور به ویژه استان خراسان رضوی است.
این مرکز در حال حاضر مجری 31 رشته و گرایش تحصیلی در مقطع کاردانی و کارشناسی بوده و با بیش از 7هزار نفر فارغ التحصیل دارای 2هزار دانشجوی در حال تحصیل است و بیش از 200 نفر از اساتید مجرب در این مرکز فعالیت دارند.
این مجموعه دارای فضای فیزیکی مناسب با حدود7هزار مترمربع عرصه و 4هزار مترمربع زیربنا و منطبق با استانداردهای فضاهای آموزشی در موقعیت مناسب از شهر مشهد قراگرفته و با توجه به رعایت استانداردهای آموزشی به عنوان موسسه آموزشی برتر در پنجمین جشنواره آموزش و پژوهش کشور در حوزه مدیریت شهری و روستایی مورد تقدیر قرار گرفته است.
از جمله رشته های این مرکز می توان حمل و نقل و ترافیک ، معماری ، شهرسازی ، فناوری اطلاعات ، عمران ، برق مترو، مدیریت و علوم اداری ،آتش نشانی و حقوق اشاره نمود./م.ا/2165/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 8 دی 1398
  • تعداد بازدید: 1390



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی