مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای کرمانشاه در مشهد؛

از توان و تجربیات سازمان همیاری خراسان رضوی در کرمانشاه استفاده می کنیم

از توان و تجربیات سازمان همیاری خراسان رضوی در کرمانشاه استفاده می کنیم مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای کرمانشاه بر استفاده از تجربیات سازمان همیاری خراسان رضوی در زمینه عرضه و فروش سوخت در مرز به عنوان توانمندی و سرمایه ای بزرگ تاکید کرد.
علی حیدر کرمی در گفتگو با روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در خصوص سفرش به شهر مشهد گفت: تلاش داریم در یک تعامل مطلوب در حوزه تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات بین سازمان های همیاری خراسان رضوی و کرمانشاه گام برداریم.
وی افزود: خراسان رضوی با برخورداری از شرایط خاص و ظرفیتهای ویژه، یکی از استان های بزرگ و حائز اهمیت کشور است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای کرمانشاه با اشاره به زمینه های فعالیتی این نهاد در بخش عمرانی و اقتصادی، ادامه داد: همجواری کرمانشاه با منطقه کردستان عراق و وجود بازارچه های مرزی در قصر شیرین به عنوان یک مرز بزرگ بین المللی ظرفیت خوبی برای انجام فعالیتهای تجاری در زمینه تبادل کالا ایجاد کرده است.
وی با اشاره به ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهر سرشار از استعداد قصر شیرین، عنوان کرد: واگذاری این منظقه ویژه اقتصادی به سازمان همیاری کرمانشاه نیز در شرف انجام است و در این حوزه نیز فعالیتهای تجاری خوبی صورت می گیرد.
کرمی با بیان اینکه تجربیاتی که توسط سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی تا به امروز کسب شده است سرمایه بسیار بزرگی است اما هنوز تعدادی از آنها توسط ما در کرمانشاه بدست نیامده است ، لذا تلاش داریم از توان سازمان همیاری خراسان رضوی در این بخشها استفاده کنیم.
وی تجربه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در زمینه عرضه و فروش سوخت در مرز دوغارون را تجربه ای بزرگ عنوان کرد و افزود: با توجه شرایط حاکم بر منطقه مرزی قصر شیرین، استفاده از این تجربیات برای سازمان همیاری کرمانشاه از اهمیت خاصی برخوردار است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای کرمانشاه به ظرفیت و عملکرد مالی مطلوب سازمان همیاری خراسان رضوی اشاره و اظهار کرد: با توجه عملکرد و توان بالای این نهاد، امیدواریم حضور ما در مشهد زمینه ساز همکاری ها و آشنایی بیشتر و انتقال تجربیات خراسان رضوی به استان کرمانشاه شد./م.ا/2126/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 آبان 1398
  • تعداد بازدید: 1145



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی