توسط واحد آموزش سازمان همیاری؛ اولین تورآموزشی کارکنان شهرداریهای خراسان رضوی در تبریز برگزار شد

توسط واحد آموزش سازمان همیاری؛ اولین تورآموزشی کارکنان شهرداریهای خراسان رضوی در تبریز برگزار شد

مدیردپارتمان آموزش کوتاه مدت موسسه تحقیقات و آموزش سازمان همیاری خراسان رضوی از برگزاری اولین تور آموزشی ویژه کارکنان شهرداریهای استان با سفر گروهی از کارشناسان حوزه خدمات شهری چند شهرداری  به شهرهای تبریز و سهند خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، اکرم قربانی با بیان این خبر گفت: این سفر 3 روزه آموزشی با هماهنگی اداره کل دفتر شهری و شوراهای استانداری و برنامه ریزی دپارتمان آموزش کوتاه مدت موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری های استان تا روز 11 شهریورماه تدوین شده بود.

وی با اشاره به همراهی سالم رییس گروه خدمات شهری استانداری خراسان رضوی در اولین تور آموزشی کارکنان شهرداریهای استان، افزود: بیش از 20 نفر از معاونین و کارشناسان حوزه خدمات شهری و آتش نشانی شهرداریها استان دراین سفر آموزشی شرکت کردند.

مدیردپارتمان آموزش کوتاه مدت موسسه تحقیقات و آموزش سازمان همیاری خراسان رضوی هدف این سفر آموزشی  بازدید از پروژه های موفق شهری در شهر تبریز عنوان کرد و افزود: استفاده از دانش و تجارب شهرهای با سابقه در حوزه توسعه شهری  یکی از راه‌حل‌های اصلی در رفع چالش‌های موجود در حوزه شهری و روشی برای اتخاذ تصمیمات مناسب است، همچنین  در این روش از فرصت محدود و تجربه این شهرها در مواجهه با مشکلات به نحو مناسب‌تری می توان در جهت آموزش و آشنایی فراگیران استفاده کرد.

وی  ادامه داد: بر اساس هماهنگی هایی که با شهرداری های تبریز و سهند انجام شد، مدیران شهری این دو شهر به عنوان میزبانان این تور آموزشی، تجارب موفق خود را در حوزه خدمات شهری به معاونین و کارشناسان خدمات شهری خراسان رضوی منتقل کردند.

قربانی با تاکید بر اینکه سفر آموزشی در حقیقت یکی از شیوه های خلاقانه آموزش است که فراگیران به صورت عملی و با قرار گرفتن در محیط پروژه با پرورش روحیه خلاقانه آنها به صورت مطلوب تر با موضوعات آشنا می شوند،خاطر نشان کرد: جلسات مشترک با شهرداران و مدیران شهری و همچنین بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز و تعدادی از پروژه های عمرانی شهرهای سهند، جلفا و دهیاری کندوان از دیگر برنامه های آموزشی این سفر تخصصی بود. م.ا/2076/

 



 




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 12 شهریور 1398
  • تعداد بازدید: 857



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی