در دیدار مدیرعامل با قائم مقام آستان قدس رضوی مطرح شد؛

استفاده از توان سازمان همیاری در جهت کمک به تحقق برنامه های آستان قدس رضوی در سطح استان

استفاده از توان سازمان همیاری در جهت کمک به تحقق برنامه های آستان قدس رضوی در سطح استان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی بر همکاری در حوزه های مختلف اقتصادی، تامین نیازها و تحقق پروژه های این آستان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمدرضا تازیکی عصر امروز با مالک رحمتی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی دیدار و در خصوص سازوکارها و زمینه های موجود برای همکاری های مشترک گفتگو کرد.

وی در این نشست با تشریح ظرفیتهای سازمان همیاری شهرداریهای استان، عنوان کرد: با توجه به پتانسیلها و تجربیات سازمان، آمادگی داریم در جهت کمک به تحقق برنامه های اقتصادی و توسعه ای آستان قدس رضوی در بخش های گوناگون استان، مشارکت موثری داشته باشیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار در خصوص زمینه های همکاری مشترک با سازمان همیاری، عنوان کرد: با توجه به ظرفیت موسسه صنعتی گوشت مشهد، می توان از این امکان درجهت تامین گوشت مورد نیاز مهمانسرای حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) بهره برد.

مالک رحمتی ادامه داد: در حوزه توسعه منطقه آزاد اقتصادی سرخس و سرمایه گذاری در بخش هایی از این مجموعه نیز آمادگی داریم در قالب عقد تفاهم نامه از توان همکاری سازمان همیاری استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به تجربیات حوزه محیط زیست سازمان همیاری شهرداریهای استان، میتوان در جهت انجام مطالعات و تحقیقات تخصصی در حوزه پسماند نیز از پتانسیلهای موجود در این نهاد استفاده مناسبی انجام داد.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری و مشارکت در حوزه بهره برداری از املاک آستان قدس در مشهد و دیگر شهرها با بهره گیری از توانمندیهای سازمان همیاری شهرداریهای استان در حوزه های تخصصی موجود به ویژه در بخش عمرانی، گردشگری و ... نیز از دیگر مواردی است که آمادگی داریم با این سازمان همکاری کنیم./م‌.ا/۳۱۵۴/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 29 اردیبهشت 1401
  • تعداد بازدید: 387



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی