در دیدار مدیران عامل سازمان همیاری و پارکها شهرداری مشهد؛

آمادگی سازمان همیاری برای توسعه همکاری در حوزه فضای سبز مشهد

آمادگی سازمان همیاری برای توسعه همکاری در حوزه فضای سبز مشهد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشستی با مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد در خصوص توسعه همکاریهای مشترک و ایجاد بسترهای دیگر گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری با همراهی سید محمد اسماعیل فاطمی معاون بازرگانی سازمان همیاری درنشستی مشترک با حسین مختاری مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد دیدار و بر آمادگی این نهاد برای تداوم همکاری ها و ایجاد بسترها و زمینه های جدید همکاری تاکید کرد.
وی دراین ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل جدید و آروزی موفقیت در این عرصه افزود: با توجه به رسالتهای تعریف شده برای سازمان همیاری در حوزه تامین نیازمندیها، کالاها، خدمات و ... در حوزه مدیریت شهری، همکاریهای خوب و سازنده ای با سازمان پارکها و فضای سبز مشهد همانند دیگر بخش های وابسته شهرداری انجام شده است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: این همکاری های در حوزه بازرگانی در بخش تامین گل و گیاه مورد نیاز در طرح های استقبال از بهار توسط بخش ستادی و همچنین شرکتها و موسسات تابعه به ویژه موسسه توسعه گردشگری انجام شده که در سال گذشته محدودیتهای ویروس کرونا این بخش را در حوزه های مختلف مورد تحث تاثیر قرار داد که امیدواریم با برطرف شدن محدودیتها بستر همکاری در حوزه های جدید فراهم شود.
وی با اشاره به توان کارشناسی سازمان در جهت تامین مناسب گل و گیاه شب عید، تصریح کرد: آمادگی داریم تا علاوه بر فعالیتهای قبلی و در دست اقدام در حوزه های تخصصی کاری مربوط به سازمان پارکها و فضای سبز شهری شهرداری مشهد در کنار این نهاد باشیم و همکاریهایمان را گسترش دهیم.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری مشهد نیز ضمن ابراز خرسندی از این نشست عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با این دیدار در عرصه های جدید کاری همکاری هایی را داشته باشیم.
حسین مختاری با اشاره به همکاریهای مطلوب سازمان همیاری و پارکهای شهرداری مشهد در گذشته افزود: این همکاری های در حوزه تامین لوازم پارکی و ورزشی و بازی کودکان و در حوزه عمرانی با استفاده از توان شرکت همیار سازه در بخش احداث پارک مینیاتوری، شبکه جداسازی آب شرب و .. بوده است که همچنان این انگیزه ها و علایق برای همکاری های مشترک وجود دارد که امیدواریم با بهبود تعاملات و رفع موانع این روند بیش از گذشته توسعه یابد.
وی تصریح کرد: با توجه به پتانسیلهای سازمان همیاری در حوزه های مختلف مالی ، فنی و ... در بحث تامین تجهیزات، قطعات و ملزوم پروژه های جداسازی آب شرب از خام و همچنین تامین گونه های گیاهی و گل و گیاه و ... امکان همکاری بهتر با این نهاد برای سازمان پارکها وجود دارد وخیلی علاقه مند هستیم در سال 1401 در این عرصه خیلی جدی وارد شویم./م.ا/2991/








  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 25 دی 1400
  • تعداد بازدید: 570



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی