در نشستی با حضور مدیرعامل سازمان و مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان؛

تفاهم نامه سازمان همیاری و بانک توسعه تعاون در جهت استفاده از ظرفیتهای مالی برای توانمندسازی شهرداریها

تفاهم نامه  سازمان همیاری و بانک توسعه تعاون در جهت استفاده از ظرفیتهای مالی برای توانمندسازی شهرداریها تفاهم نامه همکاری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و مدیریت شعب بانک توسعه تعاون با هدف استفاده بهینه از ظرفیتها و تسهیلات مالی برای توانمندسازی حوزه مدیریت شهری استان منعقد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این تفاهم نامه همکاری امروز ۱۱ آذر ماه با حضور محمد سنجری مدیرعامل و محمدی معاون اداری مالی سازمان با مهدی امین بیدختی مدیریت شعب و حدادی معاون اعتبارات بانک توسعه تعاون استان در خصوص ایجاد زمینه های لازم برای همکاری های مشترک منعقد شد.

هدف اصلی این تفاهم نامه استفاده از پتانسیلها و ظرفیتهای بانک توسعه تعاون استان در جهت رفع موانع و حل مشکلات و همکاری در مسائل و تامین منابع مالی طرح ها و پروژه ها، برنامه های اقتصادی سازمان همیاری و شرکتها و موسسات تابعه تخصصی آن و همچنین شهرداریهای استان است.
قرار است این همکاریها با برقراری تعاملات مختلف بین سازمان همیاری و واحدهای تابعه آن با این بانک در حوزه ارائه تسهیلات بانکی، انواع وام و... انجام شود.
گفتنی است با توجه به‌ اینکه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به عنوان یک هلدینگ اقتصادی در چندین حوزه مختلف فعالیت می کند، این تفاهم نامه می تواند کمک شایانی به توسعه اقتصادی و اجرای پروژه های شهری و عملیاتی کردن حمایت‌ها و پشتیبانی های این نهاد از شهرداریها و مدیریت شهری استان را به دنبال داشته باشد./م.ا/۲۹۳۶/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 11 آذر 1400
  • تعداد بازدید: 432



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی