مدیرعامل سازمان در بازدید از یک شرکت تولید قیر استان تاکید کرد:

توجه سازمان همیاری به ظرفیت های بومی در تامین نیازهای شهرداریهای خراسان رضوی

توجه سازمان همیاری به ظرفیت های بومی در تامین نیازهای شهرداریهای خراسان رضوی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در بازدید از یک شرکت تولید کننده قیر در مشهد بر اهمیت توجه به ظرفیتهای تولیدکنندگان بومی برای تامین این فرآورده اساسی مورد نیاز شهرداریهای استان در حوزه عمران شهری تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری با همراهی فاطمی معاون و طهرانی و تفضلی دوتن از مدیران حوزه بازرگانی این نهاد با حضور در شرکت پالایش قیرزرین و بازدید از بخش های مختلف آن با خرم مدیرعامل این مجموعه تولیدی استان گفتگو کرد.
وی در این جلسه با معرفی و تشریح رسالتها و وظایف سازمان همیاری، گفت: یکی از مهمترین نقش هایی که درحال حاضربرای شهرداریهای استان ایفا می کنیم فعالیت در حوزه تامین تمامی نیازها، خریدها، فعالیتهای اجرایی و ... است که یکی از این خدمات مباحث عمرانی حوزه مدیریت شهری و تامین قیر به عنوان محصولی استراتژیک در مباحث عمران شهری از اهمیت بسزایی برای شهرداریها برخوردار است.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با بیان اینکه 70 درصد شهرداریهای استان در6 به پایین و با کمبودهایی از نظرامکانات و ساختار و ... مواجه اند، ادامه داد: با توجه به فرآیند خاص تامین قیر از طریق بورس و محدودیتهای شهرداریها برای این امر، سازمان همیاری تلاش کرده است که در این حوزه به ارائه خدمات به شهرداریها بپردازد.
وی با تاکید بر اهمیت توجه و حمایت از تولیدکنندگان و کارخانه های بومی استان، تصریح کرد: در حوزه بازرگانی و تامین نیازمندیهای شهرداریها به ویژه قیر اولویت و نگاه ما در سازمان همیاری استفاده از ظرفیتهای کارخانجات استان که از سبقه و پتانسیلهای لازم برخوردارند، است.
سنجری با بیان اینکه با توجه به آغاز به کار شهرداران و اعضای شورا به عنوا تیم های مدیریتی جدید شهرهای خراسان رضوی به دنبال معرفی تولیدکنندگان بومی و استفاده از خدمات آنها در حوزه مدیریت شهری هستیم ظرنشان کرد: تلاش کرده ایم با ایجاد اعتماد بین تولیدکنندگان و تامین کنندگان و سازمان همیاری از یک سو و شهرداریها به عنوان مصرف کننده از سوی دیگر، اتفاقات خوبی در این حوزه ها رقم بخورد./م.ا./2925/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 7 آذر 1400
  • تعداد بازدید: 404



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی