در جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان همیاری وشهرداری طرقبه تاکید شد:

همکاریهای مشترک سازمان همیاری و شهرداری طرقبه در جهت توسعه چالیدره

 همکاریهای مشترک سازمان همیاری و  شهرداری طرقبه در جهت توسعه چالیدره مدیرعامل و معاونان و مدیران امور قراردادها و امورشهرداریهای استان در نشستی صمیمی با شهردار و عضو شورای اسلامی شهر طرقبه دیدار و مشکلات و سازوکارهای مانع زدایی و همچنین ارتقاء پتانسیلهای حوزه شهری و بهره گیری از ظرفیتهای تفریحی و گردشگری این منطقه به ویژه سد چالیدره را بررسی کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری با همراهی معاونان بازرگانی ، امور سرمایه گذاری، مدیران امور قراردادها و هماهنگی شهرداریهای استان این نهاد و محمد رجب زاده سرپرست شرکت گردشگری نمونه چالیدره با حسین طاهرپور شهردار وسیداحمد پورموسوی عضو شواری اسلامی دیدار و در خصوص مسایل مختلف گفتگو کردند.
وی ضمن تبریک انتصاب شهردار جدید طرقبه به پتانسیلهای خوب گردشگری و گردشگر پذیری این شهر ییلاقی اشاره بر لزوم افزایش همکاری ها در حوزه ارتباطات کاری مختلف تاکید کرد و افزود: حوزه کاری طرقبه از این جهت برای سازمان اهمیت دارد که از یک طرف این شهرداری سهامدار سازمان است و از سوی دیگر یک سرمایه گذاری مشترک دوجانبه در چالیدره را با یکدیگر انجام داده ایم.
مدیرعامل بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در سطوح مختلف با این شهرداری همکاری های گسترده ای را تدوین و نقش خودمان را درقبال کمک به این نهاد ایفا کرده و در نشست‌های آتی در جهت توسعه همه جانبه اقتصادی مجموعه چالیدره گام برداریم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: این نهاد از سال۶۹ مطابق قانون همانند دیگر سازمان های شهرداریها تشکیل شده و در راستای اهداف، اساس نامه و ماموریتهای که برایش تعریف شده، در ۱۶ حوزه تخصصی که دقیقا همان حیطه نیازها و فعالیتهای شهرداریهاست.
وی بیان کرد: خراسان رضوی یکی ازقدیمی ترین و قوی ترین سازمانهای همیاری را در کل کشور دارد، اما در شرایطی که هیچ بودجه و اعتبار دولتی را دریافت نمی کند، تلاش کرده است بر اساس قواعد درآمد هزینه، فعالیتهای تخصصی خود را درقالب شرکت ها و موسسات خود شکل داده و نفقه خود را یا کند.
سنجری بین داشت: تمام تلاش مان آن است که بتوانیم این ظرفیت ها و جلب اعتمادی که ایجاد شده بتوانیم بستری رابرای توسعه کار های در حوزه طرقبه ایجاد کنیم.
وی با اشاره به نزدیکی شهر طرقبه به مشهد، خاطرنشان کرد: آمادگی خودمان را در دوره جدید مدیریت شهری که بتوانیم به عنوان بازوی مشاوره ای، پیمانکاری در هرکجا که اعتماد شود در کنار شهرداری و شورا باشیم.
وی با تاکید برلزوم توجه و حساسیت به مسئله چالیدره در دورانی که مسوولیت داریم عنوان کرد: حضور رجب زاده مدیرعامل جدید چالیدره در این مجموعه فرصتی است با تفکر و اشراف کامل بر مسائل، دلسوزی و پشتوانه مدیریتی و تجربه ای که دارد نقاط کور این حوزه را شناسایی و دغدغه ها رو سر شکل داده و چالش های این حوزه حل شود.
شهردار طرقبه:
سازمان همیاری را ازخودم می‌دانیم
شهردار طرقبه نیز در این نشست با بیان اینکه باور ما از گذشته این است که باید اول در هر فعالیت و تامین نیازی در حوزه شهری با سازمان همیاری تعامل داشته و این نهاد را از خودمان می دانیم چرا که هم به لحاظ محدودیتهای خاص قانونی دستمان با این نهاد بازتر است و هم منافع آن به شهرداریها برمی گردد و از این حیث دغدغه ای نداریم.
حسین طاهرپور گفت: اعتقاد داریم سازمان از خود ما شهرداریهاست و اساسا وظیفه آن همیاری است و باید با ما همراهی و کمک کند. رویکردهای ۱۰۰ درصد این چنین خواهد بود، امیدواریم این نهاد هم این نگاه را داشته باشد.
وی ضمن اشاره به همکاری موفق دوجانبه به ویژه پروژه مجموعه نمونه گردشگری چالیدره بر لزوم تلاش و تعاملات هرچه بیشتر شهرداری و سازمان همیاری در جهت حل مسائل مختلف و تقویت خدمات دهی های این مجتمع تفریحی،گردشگری و خدماتی به زائران، مجاوران و گردشگران شهر ییلاقی و زیبای طرقبه تاکید کرد و افزود: در حوزه چالیدره باید با سازمان همیاری هسو و همراهی داشته باشیم چرا که این نهاد نیز نشان داده به این مجموعه اهمیت ویژه ای قائل است و باید برای پیشگیری از بروز مشکلات در کنار هم قویتر و شفاف تر از همیشه عمل کنیم. /م.ا./2495/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 6 آذر 1400
  • تعداد بازدید: 488



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی