به مناسبت هفته بسیج انجام شد؛

دیدار مدیرعامل و معاونان سازمان همیاری شهرداریها با فرمانده سپاه امام رضا(ع)

دیدار مدیرعامل و معاونان سازمان همیاری شهرداریها با فرمانده سپاه امام رضا(ع) مدیرعامل و معاونان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشستی به مناسبت هفته بسیج با سردار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری با همراهی سید محمد اسماعیل فاطمی معاون بازرگانی و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج و غلامرضا محمدی معاون اداری مالی سازمان همیاری شهرداریهای استان و مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق با حضور در سپاه امام رضا(ع) با سردار سیدهاشم غیاثی فرمانده این مرکز دیدار و گفتگو کرد.
وی ضمن معرفی سازمان همیاری شهرداریهای استان افزود: به عنوان یک نهاد عمومی و بنگاه اقتصادی که ۸۰ شهرداری استان سهامدار آن هستند و بدون هیچ گونه منابع و اعتبارات دولتی تابع قواعد درآمد هزینه بوده و در بسیاری از حوزه ها از جمله عمرانی، گردشگری، آموزشی، پژوهشی، بیمه، معدن، تامین نیرو انسانی، محیط زیست و پسماند و ... با تشکیل شرکتهای تخصصی ورود پیدا کرده است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد شهرداریهای استان از درجه ۶ به پایین هستند و به دلیل کمبودها و محدودیتها فاقد ساختار، توان و امکانات لازم برای انجام بسیاری از فعالیتهای حوزه مدیریت شهری هستند و همواره تلاش شده است به عنوان یک نهاد مستقل در نقش پشتیبانی کننده، حامی و تامین کننده نیازهای شهرداریها بوده و به عنوان کارگزار امور مختلف را پیگیری کند.
وی بابیان اینکه با تشکیل ۱۰ شرکت تخصصی در حوزه های مختلف قوی ترین سازمان همیاری در کشور هستیم، بیان کرد: سازمان همیاری تلاش کرده است پکیج کاملی از کارها و فعالیتهای اقتصادی را به نحو مطلوب در جهت رفع نیازهای حوزه مدیریت شهری انجام دهد و اعتقاد داریم به عنوان یک بنگاه اقتصادی در کنار فعالیتهای این بخش باید در حوزه فرهنگی نیز ورود پیدا کنیم و با توجه به خلاهای این حوزه برای موفقیت در امور اقتصادی پیوست فرهنگی را مد نظر داشته باشیم لذا پایگاه بسیج سازمان برای اولین بار امسال با استقبال خوب کارکنان تشکیل شد.
سنجری با بیان اینکه همواره متعهد به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هستیم و این امر رو سرلوحه کارها قرار داده ایم، ادامه داد:در این راستا ارتباط خوب و نزدیکی با بسیج ادارات سپاه امام رضا(ع) برقرارکرده و باعث افتخار ماست که به عنوان یک بسیجی بتوانیم خدمتگزار مردم بوده و در صورت امکان با ارتباط و همکاری با دیگر رده های سپاه نقش خودمان را در حوزه مسوولیت اجتماعی و بخش‌های دیگر نیز به درستی ایفا کنیم.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) نیز در این جلسه با بیان اینکه انشالله بتوانیم از ظرفیت مجموعه سازمان همیاری در حوزهدهای مختلف استفاده کنیم گفت: بسیج و سپاه هم ظرفیتهای خوبی دارد امیدواریم بتوانیم در یک ارتباط تعریف شده با توجه به شرایطی که امروز داریم و نگرانی های جدی که واقعا وجود دارد در جهت انتفاع جامعه و مردم قدمهای هدفمند و مثری در کنار یکدیگر برداریم.
سردار سیدهاشم غیاثی عنوان کرد: اینکه اگر ایران اسلامی از نظر اقتدار و امینت پایدار در شرایط خوبی است مرهون ایجاد نهادهایی چون بسیج و سپاه با تدبیر امام خمینی (ره) است.
وی افزود: اگر سایر انقلاب ها در ایجاد امینت موفق نبودند و انقلاب ما امروز با امنیت و اقتدار همراه است حاصل وجود و حضور مردم در قالب بسیج بوده است در واقع این نهاد مردمی چه در حوزه دفاع مقدس، چه در حوزه کرونا، جبهه مقاومت، امنیت شرف کشور و ... و اتفاقی که می افتد آنقدر منعطف است که بر اساس نیاز کشور بلافاصله آرایش گرفته و اثرگذاری خود را به نحو احسن خواهد گذاشت.
/م.ا/2922/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 4 آذر 1400
  • تعداد بازدید: 784



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی