در نشست مسئولان سازمان همیاری استان در انابد تاکید شد؛

استفاده از کمک سازمان همیاری در حوزه آماده سازی شهر انابد برای استقبال از بهار

استفاده از کمک سازمان همیاری در حوزه آماده سازی شهر انابد برای استقبال از بهار در جریان برنامه سفرهای تخصصی مسوولان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به شهرستانهای استان محمد سنجری مدیرعامل و معاونان این نهاد از شهرداری و امکانات حوزه مدیریت شهری انابد بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری مدیرعامل با همراهی معاونان اداری مالی و بازرگانی و مدیران ماشین آلات و هماهنگی امور شهرداریهای این نهاد در جریان سفرهای دوره ای به شهرهای مختلف با حضور در انابد با شهردار و اعضای شورای این شهر دیدار و در خصوص مسائل و موضوعات مرتبط تبادل نظر کردند.
وی در این نشست ضمن تبریک به اعضای جدید شورا و شهردار انابد به ظرفیتهای و توانمندیهای سازمان همیاری اشاره کرد و افزود: خدمت در عرصه شهر و شهرداری دشوار است چرا که خود مردم همه روزه با همه خدمات این حوزه سروکار دارند و آن را قضاوت می کنند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، ادامه داد: معتقدیم هرکجا منابع پایدار وجود نداشته باشد کار دشوار می شود و با برنامه ریزی، کارهای نوآورانه و مبتنی برکارآفرینی مخصوصا در حوزه شهری و درنظر گرفتن ارتقا بهره وری در همه حوزه ها می توان بحران ها را پشت سربگذاریم.
وی هرگونه فعالیت در شهرهای کوچک و کم برخوردار مانند انابد را اثری ماندگار برای مسوولان این شهر عنوان و خاطر نشان کرد: امیدواریم بر اساس الویت، پتانسیلها، ظرفیتها و نیازها با یک برنامه ریزی ۴ ساله در حوزه شهری انابد، سازمان را متعلق به خود بدانید و از توان آن در این حوزه ها استفاده کنید.
وی با اشاره به محدودیت های بودجه ای سازمان همیاری که بدون هیچ اعتبار دولتی و تابع قواعد درآمد هزینه به فعالیت می پردازد، بیان کرد: زمانی سازمان همیاری می تواند خدمات بیشتری به شهرداریها ارائه دهد که تعامل بیشتری بین شهرداران و سازمان همیاری برقرار شود، شهرداریها اگر به سمت سازمان نیایند و سودی حاصل نشود، ابن نهاد نمی‌تواند به این حوزه کمک کند و در صورت استمرار این ارتباط علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها و کیفیت و ‌‌‌... در تجهیزات، سود حاصله به چرخه اقتصادی سازمان و به تبع آن شهرداریها به عنوان سهامداران اصلی خواهد رسید.
شهردار انابد نیز در این نشست با اشاره به ویژگی های این شهر با ۱۶۰ هکتار وسعت محدوده خدمات شهری و بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت، عنوان کرد: این شهر به عنوان‌ دروازه ورودی استان وحریم مطهر رضوی از طبس با مشکلات و نیازهای بسیاری در حوزه های مختلف مدیریت شهری مواجه است و پتانسیلهای خوبی را نیز دارد که امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی مناسب از این ظرفیتها در جهت رفاه و رضایتمندی شهروندان استفاده کنیم.
وی به نیازمندیهای این شهر به مبلمان شهری، تجهیزات ناکافی ایمنی و آتش نشانی، نیاز به زیباسازی و المان های شهری، رنگ جداول، ستهای ورزشی و ... خاطر نشان کرد: با توجه به این نیازمندیها و ظرفیت‌های بالقوه این شهر باید نگاه ویژه ای به انابد وجود داشته باشد که می‌توان از ظرفیت ها و توانایی های سازمان همیاری در این راستا بهترین بهره برداری را داشته باشیم./م.ا/2917/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 3 آذر 1400
  • تعداد بازدید: 441



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی