در دیدار مدیرعامل با شهردار منطقه 4 مشهد تاکید شد؛

اولویت سازمان همیاری، همکاری با شهرداری ها در مسیر توسعه حاشیه شهر

اولویت سازمان همیاری، همکاری با شهرداری ها در مسیر توسعه حاشیه شهر مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشستی با شهردار منطقه 4 مشهد، توجه به حاشیه شهر را یکی از مهمترین اهداف و الویت های این نهاد عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری صبح امروز با همراهی سیدمحمد اسماعیل فاطمی معاون بازرگانی، سیدحسن موسوی نژاد مدیر هماهنگی امور مناطق و حسین آفرند دبیر کمیته فنی سازمان سازمان همیاری در نشستی مشترک با شهردار منطقه 4 مشهد دیدار و در خصوص همکاری های دوجانبه گفتگو کردند

وی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مجید نژادحسین شهردار جدید این منطقه به معرفی توانمندی های سازمان همیاری پرداخت و عنوان کرد: این نهاد عمومی غیردولتی به عنوان یک هلدینگ اقتصادی بزرگ در کنار شهرداریها قرار گرفته و هدف اصلی آن جذب و جلب سرمایه های خرد در حوزه های مختلف پوشش وظایف و ماموریتهای تعریف شده برای شهرداریها با تامین نیازمندیهای آنان است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به عنوان قوی ترین سازمان همیاری به لحاظ توان تخصصی و اقتصادی در کشور هستیم افزود: این نهاد با تشکیل شرکتها و موسسات مختلف در 12 حوزه مختلف از جمله عمرانی، اقنصادی، آموزشی، پژوهشی، گردشگری، سرمایه گذاری، بازرگانی، معدن، بیمه ، اقتصاد مرز، پسماند و ... مشغول به فعالیت است و در سالهای اخیر بیش از 70 درصد فعالیتهای خود را در حوزه شهرداریها، مناطق و سازمان های وابسته اجرایی کرده است.

وی با اشاره به ظرفیتهای قانونی ماده 31 آیین نامه معاملاتی شهرداریها و امکان اخذ مصوبه شوراهای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم به معنای واقعی در کنار شما مدیران شهری باشیم و در هر کجا که به سازمان اعتماد شود بهترین و باکیفیت ترین خدمات را در حد بضاعت و توان مالی سازمان حتی به صورت اعتباری به شهرداری ها کم برخودار و حاشیه شهر ارائه دهیم.

سنجری به تاکید مدیران استانی و همچنین شورای اسلامی و شهرداری مشهد به توسعه و بهبود حاشیه شهر اشاره و بیان کرد: ظرفیتهای خوبی و پر کاری در منطقه 4 مشهد وجود دارد که آماده هستیم بتوانیم به عنوان یک بازوی قوی و اجرایی /برای پیشرفت پروژه های این منطقه کمتر برخوردار کلان شهر مشهد باشیم.


شهردار منطقه4 مشهد؛

لزوم توجه و نگاه ویژه سازمان همیاری به مناطقه حاشیه شهر

شهردار منطقه4 مشهد نیزدر این نشست با بیان اینکه سازمان همیاری مجموعه توانمندی است که در حوزه های مختلف می تواند کمک کند گفت: خوشحالیم که درخدمت شما بوده و از ظرفیتهای سازمان همیاری در توسعه شهری منطقه به ویژه در جاهایی که کارهای فورس ماژور داریم استفاده کنیم.

مجید نژادحسین با اشاره به احداث استخر شهید گرگانی و جمع آوری آبهای سطی به عنوان اصلی ترین نیازهای این منطقه ادامه داد: این مقولات دغدغه مردم منطقه شده اند، قطعا با این کارهای کوچک اتفاق های خوبی در منطقه می افتد و رضایتمندی اهالی را تامین می کند.

وی بابیان اینکه مردم مناطق حاشیه شهر به کمترین ها قانع هستند و همواره در همه مشارکت های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی پای کارند افزود: جمعیت منطقه 4 مشهد 280 هزار نفر است که به نظر می رسد باید سازمان همیاری نگاه ویژه ای به آن داشته باشد تا با کمک به برطرف کردن موانع و رفع نیازهای اساسی شهروندان این بخش از شهر مشهد مانند استخر و جمع آوری آب های سطحی بتوانیم رسالت خودمان را برای گوشه ای از این منطقه انجام دهیم./م.ا/2913/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 30 آبان 1400
  • تعداد بازدید: 383



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی