دردیدار مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق با جانشین سپاه استان؛

استفاده از ظرفیت سازمان همیاری شهرداریها و سپاه امام رضا(ع) در توسعه و آبادانی شهری خراسان رضوی

استفاده از ظرفیت سازمان همیاری شهرداریها و سپاه امام رضا(ع) در توسعه و آبادانی شهری خراسان رضوی در نشست مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق با جانشین سپاه امام رضا علیه السلام در خصوص تقویت برنامه های فرهنگی و گسترش تعامل هر چه بیشتر مجموعه سپاه با شرکت همیاران، سازمان همیاری و مجموعه های شهرداری بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش روابط عمومی ساازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت همیاران شمال شرق، احمد عبدالله زاده در این دیدارگفت: رویکرد ما خدمت رسانی صادقانه به شهر و شهروندان در سایه کار و تلاش جهادی، عدالت‌طلبی و و فسادستیزی است.
وی افزود: نقش سپاه و پاسداران عزیزدردوره سازندگی پس از دفاع مقدس و حفاظت از منافع ملی ایران اسلامی بی بدیل و قابل ستایش است.
مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق بیان کرد: تعامل و همکاری مجموعه سپاه با مجموعه های مرتبط با شهرداری ها می تواند باعث توسعه فضا سازی و تقویت زیرساخت های شهری در خراسان رضوی شود.
سردار مهدوی جانشین سپاه امام رضا (ع) نیز در این نشست عنوان کرد: سپاه در اجرای ماموریت های محوله خود در شهرهای استان در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت ها و توانمندی های نیروهای جوان بَسیجی در خدمت مجموعه‌های شهرداری است و می تواند کارها و خدمات را با قدرت و توان انجام دهد.
وی ضمن تقدیر از زحمات شرکت همیاران به عنوان واحد تابعه سازمان همیاری و مجموعه های شهرداری، در مسیر توسعه و آبادانی شهر و استان بر تعامل و همکاری هرچه بیشتر مجموعه‌ای سپاه با این حوزه تاکید کرد./م.ا/2909/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 آبان 1400
  • تعداد بازدید: 718



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی