در دیدار مسئولان شرکت با رئیس شورای شهر تاکید شد؛

لزوم حمایت شورا از شرکت همیاران شمال شرق به منظور اثرگذاری مناسبتر در مدیریت شهری مشهد

لزوم حمایت  شورا  از شرکت همیاران شمال شرق به منظور اثرگذاری مناسبتر در مدیریت شهری مشهد در دیدار مدیرعامل و معاون شرکت همیاران شمال شرق با رئیس شورای شهر مشهد بر اهمیت تداوم حمایت ها از این مجموعه وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جهت اثرگذاری هرچه بیشتر در حوزه کمک به مدیریت شهری در کلان شهر مشهد تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت همیاران شمال شرق در این دیدار که معاون مالی و اداری شرکت همیاران شمال شرق نیز حضور داشتند، احمد عبدالله زاده مدیرعامل این شرکت گفت: از ابتدای قبول مسئولیت در مجموعه تلاش کردیم شرکت را به سمت درآمدهای پایدار سوق دهیم که تا حدودی زیادی در این امر موفق بوده ایم.
وی با اشاره به فعالیتهای اقتصادی و درآمدزای این شرکت در نقاط مختلف استان؛ افزود: در این راستا شهرک حمل و نقل خواف را با پیشرفت عمرانی حدود 93درصدی را در دست ساخت داریم که در مرحله صدور پروانه بهره برداری قرار دارد.
شرکت همیاران شمال شرق با قدردانی از پیگیری و تلاش های شهرکی مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و نظارت بر بهره‌برداری امور آزاد راههای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، صفایی نماینده محترم مردم شریف شهرستانهای گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی و همچنین رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در به سرانجام رسیدن این پروژه بیان کرد: امیدواریم با بهره برداری از این شهرک درآمدهای پایدار شهرداری افزایش قابل توجهی خواهد یافت.
وی در پایان تصریح کرد: باید از زحمات مهندس سنجری مدیر عامل سازمان همیاری برای تخصیص و تامین منابع مالی و تلاش های زیادی که در جهت حمایت از همیاران شمال شرق به عنوان مجموعه ای خدمات رسان شهرداریها قدردانی کنیم اما در مسیر اثرگذاری مطلوب تر در حوزه کمک به مدیریت شهری کلان شهر مشهد نیازمند کمک و تخصیص منابع مالی و حمایت های شورای اسلامی هستیم.
در ادامه مهدی فتاحی معاون مالی و اداری شرکت همیاران شمال شرق نیز با بیان اینکه شرکت همیاران شمال شرق به عنوان یکی از واحدهای تابعه سازمان همیاری شهرداریها است که به طور کل عمده سهامداران آن شهرداری مشهد و دیگر شهرداریهای استان هستند.
وی در خصوص خدمات مختلف این شرکت در کمک به حوزه شهری بیان کرد: عمدتاً وظیفه ارائه خدمات تامین نیروی شهرداری، سازمانها و بخش های مختلف شهرداریهای مشهد به سمت این شرکت سوق داده شده است و اکنون نزدیک به ۴۵۰۰ نفر نیرو انسانی حوزه مدیریت شهری مشهد با تخصص های گوناگون و نیازمندیهای مختلف در حوزه حقوق و مزایا و ... توسط این شرکت تامین و پشتیبانی میشوند. که برای تحقق هرچه مطلوب تر این رسالت نیازمند حمایت های بیشتر شورا و شهرداری هستیم.
حسن موحدیان رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست عنوان کرد: زمانی که شهرداری را تحویل گرفتیم با بدهی انباشته بسیار زیاد و عدم پرداخت مطالبات پیمانکاران اکثر پروژه هایی اجرا شده بود همراه بود
وی افزود: سعی ما بر این است نسبت به درآمدهای پایدار اقدام نماییم و مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنیم.
موحدیان عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت ساخت و سازها در مشهد بدلیل شرایط اقتصادی مناسب نیست و بدین جهت درآمد شهرداری کاهش چشمگیری داشته است.
رییس شواری اسلامی شهر مشهد با تقدیر از همکاریهای و تلاشهای شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری شهرداریها، خاطر نشان کرد: قدردان زحمات شرکتهای پیمانکاردر تمامی حوزه ها هستیم امیدواریم با اقدامات در دست انجام به سرعت بتوانیم خودمان را به شرایط مطلوب برسانیم و مطالبات حوزه های پیمانکاری را به نحو مناسب پرداخت نماییم./م.ا/2907/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 26 آبان 1400
  • تعداد بازدید: 365



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی