در دیدار مسئولان سازمان همیاری با شهردار جدید منطقه 10 مشهد مطرح شد؛

همکاری سازمان همیاری در جهت ارتقاء مدیریت شهری منطقه 10 مشهد

همکاری سازمان همیاری در جهت ارتقاء مدیریت شهری منطقه 10 مشهد در دیدار مدیرعامل و معاونان سرمایه گذاری و بازرگانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهردار منطقه 10 مشهد بر آمادگی این نهاد درجهت همکاری با این شهرداری در حوزه های بازرگانی، تامین نیازها، سرمایه گذاری و ... تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری در نشست مشترک با اکبریان شهردار جدید منطقه ا0 مشهد که با همراهی سلطان خواه معاون سرمایه گذاری، فاطمی معاون بازرگانی و ..و برگزارشد ضمن تبریک این مسئولیت، ظرفیتها، پتانسیلها و توانمندیهای سازمان همیاری را در حوزه های مختلف تشریح کرد.
وی با اشاره به اشراف خوب شهردار جدید منطقه 10 به مسائل و ظرفیتهای مشترک با سازمان همیاری به عنوان یکی از شهرداران باسابقه استان افزود: این آمادگی را داریم تا در حوزه بازرگانی، تامین نیازمندیها و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف اقتصادی و همچنین کمک به اجرای پروژه های مرتبط با مدیریت شهری در این منطقه با شهرداری همچون گذشته همکاری مستمری داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به موضوعات کاری این نهاد در منطقه 10 بر لزوم استفاده از ظرفیت مطلوب تعاملی شهرداری منطقه و سازوکارهای حمایتی و مانع زدایی در جهت رفع مشکلات و مسائل موجود به ویژه برنامه های سازمان در حوزه املاک و ... تاکید کرد.
شهردار منطقه 10 مشهد نیز در این جلسه عنوان کرد: شهرداری های مناطق از حیث جمعیت پذیری، پروژه های شهری و .. به سطح خیلی از شهرهای استان هستند و این منطقه با دارا بودن شرایط خاصش نسبت به مناطق دیگر که به مرکز شهر وابسته اند از اهمیت و ویژگی های متفاوتی برخوردار است.
اکبریان ادامه داد: وجود پارکهای مختلف مانند پارک دانش، زمین های مستعد و ... رونق کسب و کارها و واحدهای تجاری ارزشمندريال قرار گرفتن بخشی از منطقه در محور جاده مشهد به شمال و مسیر ورودی زائران به مشهد و ... ظرفیتهایی هستند که از حیث فعالیت های اقتصادی، تجاری و تفریحی و ... باید بر روی آنها وقت گذاشت و پروژه های اقتصادی مناسب برای سرمایه گذاری تعریف کرد.
وی با تاکید بر مطاله و بررسی جاذبه های اقتصادی منطقه 10مشهد توسط سازمان همیاری، افزود: می توان باقرار دادن تمرکز بر روی سرمایه گذاری با اولویت حوزه گردشگری، تفریحی و اقتصادی و سپس سکونت، فعالیتهای مشترک خوبی را با این که ازظرفیتهای خوبی به ویژه در حوزه عمرانی برخوردار است، ایجاد کرد. /م.ا/2891/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 17 آبان 1400
  • تعداد بازدید: 416



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی