در دیدار مدیرعامل سازمان با سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری؛

اعلام آمادگی سازمان همیاری برای همکاری و کمک در حوزه های مختلف استانداری

اعلام آمادگی سازمان همیاری برای همکاری و کمک در حوزه های مختلف استانداری در دیدار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بر آمادگی سازمان همیاری برای کمک و گسترش همکاری ها در حوزه های مختلف همچون گذشته تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری صبح امروز در دیدار با مرتضی دهقانی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ضمن تبریک این انتصاب برای این مجموعه آرزوی موفقیت کرد.
وی با اشاره به تعاملات گذشته سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با استانداری افزود: با توجه به ظرفیتهای فراوان و شفافیت که در سازمان همیاری وجود دارد، آمادگی داریم علی رغم برخی محدودیتها در جهت گسترش و توسعه همکاری ها و کمک در حوزه های ممکن به استانداری همچون گذشته در کنار معاونت توسعه مدیریت و منابع باشیم.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: با توجه سابقه خوبی که وجود دارد تنها انتظاری که از سازمان همیاری شهرداریهای استان میرود، پشتیبانی و حمایت از حوزه های مختلف است.
مرتضی دهقانی ادامه داد: در این راستا سازمان همیاری همواره نقش بسزایی در نقش آفرینی های استانداری در حوزه های مختلف به ویژه معاونت توسعه مدیریت و منابع استان داشته است.
وی خاطر نشان کرد: قطعا زمینه هایی وجود دارد که در چهارچوب قانون از این حمایت‌ها و پشتیبانی و توان سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در حوزه های مختلف به ویژه حوزه رفاهیات همکاران با تهیه بسته های رفاهی دارای ابعاد گوناگون استفاده شود.
وی با بیان اینکه از سازمان همیاری انتظار یاری و همکاری داریم تصریح کرد: قطعا با همدلی، همفکری و همراهی می توانیم بر مشکلات فائق آییم و بیش از گذشته اثرگذار باشیم./م.ا/2890/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 17 آبان 1400
  • تعداد بازدید: 416



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی