رئیس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداریها در بازدید از بخش های ستادی این نهاد شد؛

با روحیه جهادی و همدلی میتوان در هرنقطه ای برای سربلندی کشور تلاش کنیم

با روحیه جهادی و  همدلی میتوان در هرنقطه ای برای سربلندی کشور تلاش کنیم رئیس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی دربازدید از معاونتها و واحدهای مختلف ستادی این نهاد بر لزوم همدلی و داشتن روحیه جهادی و تلاش برای سربلندی کشور در هرنقطه ای و مسئولیتی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح امروز با همراهی علی صداقت مسئول دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با حضور در سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از واحدهای مختلف این نهاد دیدن کرد.
وی پس از این بازدید با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در سازمان همیاری شهرداریهای استان، خیلی خرسندم که در برهه حساسی از زمان در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) این شرایط با خدمت به مردم این خطه پشت سرگذاشته شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی که آماده خدمت در سنگری دیگری در اردبیل به عنوان سرپرست معاونت عمرانی این استان آماده می شود عنوان کرد: امیدواریم همین روحیه مضاعف جهادی در آینده نیز تداوم داشته باشد چراکه تجارب گذشته نشان داد که در شرایطی که حتی ناملایمات هم که برای کشور باشد می توانیم از آن عبور کنیم.
وی سازمان همیاری یکی از ظرفیتهای خوب در حوزه خاطر نشان کرد: ظرفیتهای بسیاری در کشور داریم و با این همه استعداد و توانمندی های نهفته نباید دغدغه فروش نفت وکسری و محدودیتها را داشته باشیم و اگر از همین پتانسیل ها درست استفاده کنیم با اقتدار و بدون هیچ چشم داشتی از دیگر کشور می توانیم مملکت داری و مدیریت کنیم.
رئیس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی تعهد و تخصص و تدبیر موجود در این نهاد را لازمه ارائه خدمات به جامعه و رساندن آن به منقطه مطلوب عنوان کرد و گفت: رویکرد که ریاست جمهوری از ابتدای دولت سیزدهم آغاز کرده امیدی در دل مردم ایجاد نموده تا با طی کردن مسیر های سالم و درست در بدنه کشور، مردم از این ناملایمات عبور کنند و درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را تنومند تر و ریشه هایش را مستحکم تر و ایدئولوژی انقلاب اسلامی را جهانی تر کند.
وی تصریح کرد: قطعا اگر دست دردست بدهیم و با همدلی، روحیه جهادی و پاک دستی میتوانیم امورات کشور را مدیریت کنیم چرا که می شود در هر نطقه ای از کشور برای سربلندی آن و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم.
محمد سنجری نیز در نشستی که در حاشیه این بازدید انجام شد عنوان کرد: قطعا این دوره و حمایتهای استانداری و معاونت هماهنگی امور عمرانی از دوران ماندگار و متفاوت سازمان همیاری بود و این امر را مدیون همیاری، همکاری هیات مدیره و وفاق و همدلی که انصافا با درایت و مدیریت استاندار و ریاست هیات مدیره در مجموعه سازمان و واحدهای تابعه ایجاد شده بود.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به شفافیت و سلامتی که در سازمان همیاری در لحاط مختلف ایجاد شده است، ادامه داد: به نوبه خودم به نمایندگی از هیات مدیره و بخش های مختلف سازمان همیاری از زحمات و حمایت های معاونت هماهنگی امور عمرانی به عنوان ریاست هیات مدیره قدردانی می کنم و آرزوی سلامت و سربلندی دارم./م.ا/2887/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 15 آبان 1400
  • تعداد بازدید: 414



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی