فرمانده پایگاه بسیج سازمان همیاری؛

۱۳آبان ماه تجلی خودباوری جوانان کشور در مبارزه با استکبارجهانی

۱۳آبان ماه تجلی خودباوری جوانان کشور در مبارزه با استکبارجهانی فرمانده پایگاه بسیج شهید شوشتری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان ماه و واقعه تسخیر لانه جاسوسی، این روز تاریخی را تجلی خودباوری و اعتماد به نفس جوانان و یادآور رشادت‌های جوانان و درس‌هایی برای نسل امروز عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، درمتن پیام سیدمحمداسماعیل فاطمی آمده است:
در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی، سیزده آبان یادآور وقایع مهمی است که همه رویدادها و اتفاقات این روز بزرگ آموزه هایی را برای نسل های امروز و آینده دارد.
در کنار ایثار و از خودگذشتگی، خودباوری، اعتماد به نفس، هوشیاری همیشگی در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان و استکبار ستیزی از مهمترین درس‌های وقایع تاریخی ۱۳ آبان ماه است.
جمهوری اسلامی ایران نظامی برآمده از متن مردم شریف و انقلابی کشور است که بی شک همه تا به امروز از هیچ تلاشی نیز در جهت عزت، عظمت و اقتدار آن فروگذار نکرده‌اند.
یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روزی است ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به تمامی قدرت‌های پوشالی و استکباری جهان اعلام کنیم که جمهوری اسلامی ایران نظامی برآمده از متن مردم است.
لذا سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی را به همه دانش آموزان عزیز کشور تبریک عرض نموده، امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد سرنگونی تمامی مستکبران جهان و رهایی مظلومان جهان از چنگال ظلم، ستم و نابرابری و برافراشته شدن پرچم عدالت در دنیا باشیم./م.ا/۲۸۸۶/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 13 آبان 1400
  • تعداد بازدید: 645



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی