با حضور فرمانده حوزه بسیج ادارات کل شهید رجایی؛

فرمانده پایگاه بسیج سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی معرفی شد

فرمانده پایگاه بسیج سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی معرفی شد آئین معارفه فرمانده بسیج پایگاه مقاومت بسیج سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با حضور مسئولان بسیج ادارات و کارمندان این استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، این جلسه صبح امروز 10 آبان ماه با حضور سرهنگ زارعی فرمانده حوزه بسیج ادارات کل شهیدرجایی مشهد و محمد سنجری مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی برگزار و حکم ابلاغ فرماندهی پایگاه بسیج شهید شوشتری سازمان همیاری که از سوی سرهنگ ابولفضل کهنسال مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) صادر شده است به سید محمد اسماعیل فاطمی معاون بازرگانی و از کارکنان با سابقه این نهاد در حوزه های مختلف بازرگانی، محیط زیست و کشاورزی می باشد، اهدا شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه ضمن خیر مقدم به مسئولان بسیج ادارات کل استان عنوان کرد: معتقدیم در هر جایگاهی در کشور مسئولیت داریم و اکنون که دشمن با هدف قرار دادن مباحث اقتصادی، معیشت مردم، ایجاد چالشها و مباحث فرهنگی به دنبال ضربه زدن به کشور و نظام و انقلاب اسلامی است مسئولیت ما به عنوان یک بنگاه اقتصادی اهمیت بیشتری پیدا می کند.
محمد سنجری با تاکید بر اینکه نباید از خصومت استکبار جهانی با ایران غافل باشیم افزود: رسالتی که امروز بر عهده ماست حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب همانند نهاد بسیج به عنوان یک ارزش و اعتقاد با پشتوانه مردمی است که خوشبختانه در همه حوزه ها اصناف، دانشگاه، نهادهای اقتصادی و ... شاهد آن هستیم.
وی بااشاره به آمادگی سازمان همیاری در حوزه های مختلف به ویژه انفورماتیک و فناوری اطلاعات در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های بسیج ادارات استان؛ ادامه داد: با توجه به ظرفیتها و پتانسیلهای سازمان همیاری، در کنار حوزه های اقتصادی می توان از این توانمندیها برای در راستای اهداف و ماموریت های بسیج در حوزه های فرهنگی استفاده کنیم و هیچ محدودیتی برای این موضوع در سازمان وجود ندارد.
زارعی فرمانده حوزه شهید رجایی بسیج ادارات کل مشهد نیز در این جلسه با تبریک ایام ماه ربیع تشکیل پایگاه بسیج سازمان همیاری شهرداری های استان را حاصل تفکر و روح بسیجی در این مجموعه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی نیز در مدت چند ماهی که از تشکیل این پایگاه می گذرد، انجام شده است.
وی با تاکید بر اینکه بسیجی با ید دغدغه مند باشد و برای جفظ ارزش های نظام و انقلاب و ارتقاء آن خون دل بخورد، افزود: ظرفیتهای سازمان همیاری در این حوزه بسیار بالاست که امیدواریم با این روحیه و تفکری که در این مجموعه وجود دارد شاهد دستاوردهای ماندگاری از این پایگاه در حوزه بسیج ادارات و همچنین ارتقاء جایگاه آن در ارزیابی عملکرد پایگاه های ادارات کل باشیم.
فرمانده پایگاه شهید نورعلی شوشتری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ضمن قدردانی از تلاش های مهدی داروغه در دوران مسئولیتش افزود: در چند ماهه اخیر چارت تشکیلاتی فرماندهی پایگاه، تشکیل شده و اقدامات خوبی از جمله برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس، میزبانی صبحگاه مشترک کارکنان بسیجی ادارات کل استان، راه اندازی سایت پایگاه، ثبت نام از متقاضیان عضویت در پایگاه، تلاش برای ساخت اپلیکیشن بسیج کارمندان و ... اقداماتی بوده که با تلاش شورای بسیج سازمان صورت گرفته است.
سید محمد اسماعیل فاطمی به برنامه های در دست اقدام این پایگاه عنوان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان بسیجی، احیای فرایض امر به معروف و نهی از منکر و نماز جماعت در سازمان همیاری، توسعه تقویت گروه های صالحین، ترویج فرهنگ انس با قرآن و عترت، گسترش فرهنگ ارزشهای دفاع مقدس و مقاونت، دوره های اموزشی مجازی و حضوری برای استحکام خانواده، برنامه های مشاوره، شناسایی و پیشگیری از حمله های سایبری با استفاده از ظرفیت حوزه فناوری اطلاعات پایگاه و ... از جمله برنامه هایی است که در دستور کار پایگاه مقاومت بسیج شهید شوشتری سازمان همیاری قرار دارد. /م.ا/2882/






  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 10 آبان 1400
  • تعداد بازدید: 817



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی