در جلسه مشترک مدیران شرکت همیاران و اداره راهداری خواف تاکید شد:

همکاری مسوولان شهرستان از صدور پروانه و آغاز به کار شهرک حمل و نقل خواف

همکاری مسوولان شهرستان از صدور پروانه و آغاز به کار شهرک حمل و نقل خواف در نشست مشترک مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خواف بر همکاری و حمایت های مسوولان شهرستان از تکمیل و تسریع در صدور پروانه و بهره داری از شهرک حمل و نقل خواف تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، این نشست با حضور احمد عبدالله زاده مدیرعامل شرکت همیاران شمال شرق و محمودزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف در محل این اداره برگزار شد.
مدیرعامل شرکت همیاران خواف در این جلسه با تاکید بر لزوم حمایت و پشتیبانی نهادها و دستگاه های مرتبط با پروژه بزرگ احداث شهرک حمل ونقل خواف از همراهی ها و همکاری ادارات منابع طبیعی، راهداری و... شهرستان برای سرعت بخشیدن به تکمیل، صدور مجوزات و بهره برداری و آغاز به کار این شهرک قدردانی کرد.
محمودزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیز با اشاره به اهمیت پروژه شهرک حمل و نقل خواف در ساماندهی شرکتهای فعال و پراکنده این حوزه و همچنین ایجاد رونق اقتصادی و پویایی در منطقه و استقبال از بازگشایی معبر ورودی شهرک در مسیر جاده رجکو، این اقدام را حرکتی سازنده و موثر در پیشبرد اهداف درنظر گرفته شده برای این پروژه عنوان کرد./م.ا/۲۸۳۸/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 17 شهریور 1400
  • تعداد بازدید: 501



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی