در نشست مشترک مدیرعامل با رئیس شرکت تعاونی ایران خودرو مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت شرکت تعاونی ایران خودرو در جهت ارائه خدمات به حوزه ماشین آلات شهرداریها

استفاده از ظرفیت شرکت تعاونی ایران خودرو در جهت ارائه خدمات به حوزه ماشین آلات شهرداریها در نشست مشترک مدیرعامل با رئیس شرکت تعاونی فنی مهندسی ایران خودرو خراسان بر استفاده از ظرفیت این شرکت در جهت ارائه خدمات به حوزه ماشین آلات شهرداریها وهمچنین تعاملات دوجانبه تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری در نشستی با مهندس پروانه مدیرعامل شرکت تعاونی فنی مهندسی ایران خودرو خراسان که با همراهی سرپرست معاونت سرمایه گذاری این سازمان انجام شد، ضمن تبریک هفته تعاون و تقدیر از تلاش های تعاونگران استان و اشاره به تغییرات خوبی ایجاد شده در سطح کلان وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: فرصتی در کشور فراهم شده که امیدواریم زمینه توسعه و پیشرفت بخش تعاون با نگاه واقعی به اسناد بالادستی ایجاد شود و این بخش جایگاه خود را درکشور پیدا کند و شاهد رشد روزبه روز تعاون در حوزه ای مختلف باشیم.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازمان همیاری در حوزه اقتصادی ارائه خدمات می کند و با برخورداری از شرکتها و موسسات در حوزه 80 شهرداری استان فعالیت دارد امیدواریم بتوانیم از ظرفیت بخش تعاون برای تقویت خدمات دهی به شهرداریها و خود سازمان استفاده لازم را ببریم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی ادامه داد: مجموعه ایران خودرو به عنوان یک صنعت مادر درکشور در حوزه اقتصادی نقش مهمی را ایفا می کند که ان شاءالله این ظرفیت روز به روز توسعه یافته و مردم بتوانند از آن استفاده کنند.
وی با اشاره به زمینه های مشترک واحد ماشین آلات سازمان همیاری با شرکت تعاونی فنی مهندسی ایران خودرو خراسان افزود: با توجه به نوع خدمات و فعالیتهای دو مجموعه می توان با بررسی سازوکارها و زمینه ها مشارکتی در جهت ارائه خدمات مناسب به شهرداریها در این حوزه ماشین آلات و خدمات فنی مهندسی، خریدها، خودروها و ... همکاری های دوجانبه سازنده را تعریف کنیم.
مهندس پروانه نیز در این نشست ضمن تشکر از توجه مدیریت سازمان همیاری به حوزه تعاون گفت: ظرفیتهای خوبی در حوزه گردشگری و تفریحی، مباحث اقتصادی و رفاهی و ... در سازمان همیاری و مجموعه های تابعه آن مانند چالیدره، موسسه گوشت وجود دارد که می توان در قالب بررسی های تخصصی و برنامه ریزی از آن در جهت خدمات دهی به کارکنان و خانواده ایران خوردو استفاده کنیم ./م.ا/2833/

#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 16 شهریور 1400
  • تعداد بازدید: 408



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی