در نشست مسئولان سازمان همیاری و اداره امور سعب بانک ملی استان تاکید کرد:

تعامل دوجانبه سازمان همیاری و بانک ملی در حوزه های تامین مالی

تعامل دوجانبه سازمان همیاری و بانک ملی در حوزه های تامین مالی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در نشستی مشترک با رئیس اداره امور شعب بانک ملی خراسان رضوی و معاونان و مدیران این نهاد بانکی بر همکاری و تعامل دوجانبه در جهت تامین مالی و تحقق رسالت های این نهاد در حوزه مدیریت شهری تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری در جلسه ای با حمید صفای نیکو رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی و جمعی از معاونان و مدیران این بانک ضمن معرفی ظرفیتها و توان اقتصادی و اجرایی سازمان همیاری عنوان کرد: این هلدینگ اقتصادی به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی با قدمت 30 ساله همکار و یار شهرداریهای استان بوده است.
وی با اشاره به بودجه حدود 1300 میلیارد تومانی سازمان همیاری، افزود: علی رغم عدم وجود هیچ گونه ردیف اعتباری برای سازمان همیاری بر اساس هریک از فعالیتها و رسالتهای تعریف شده به صورت تخصصی اقدام به تشکیل یک شرکت اقماری شده و تا امروز 12 تا شرکت و موسسه در حوزه های مختلف ایجاد شده است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: این واحدها در حوزه های عمرانی، گردشگری، آموزشی، تامین نیروی انسانی، بیمه، حمل نقل، محیط زیست و پسماند، انرژی، معدن، تولید گوشت و ... اقدام به فعالیتهای اقتصادی می کنند و رسالت و وظیفه سازمان استفاده از این توانمندیها در جهت رفع نیازهای حوزه مدیریت شهری است.
وی بیان کرد: برای تحقق هرچه بهتر این رسالت و وظیفه سازمانی نیاز به نقدینگی و سرمایه وجود دارد تا وظایف خود را با بهترین کیفیت و کمیت در قبال شهرداریهای استان که حدود 230 خدمت را به مردم و شهروندان ارائه می دهد، انجام دهد.
سنجری با تقدیر از همکاری های بانک ملی ایران در پیشبرد برنامه ها و رسالتهای سازمان همیاری افزود: یکی از بانک های مهمی که سازمان همیاری در مراودات مالی و اقتصادی خود از خدمات آن استفاده می کند بانک ملی است که امیدواریم بتوانیم همچون گذشته با توسعه تعاملات و همکاری های مشترک در جهت تامین مالی و تحقق رسالتهای سازمان در کمک به مدیریت شهری استان گام های موثر برداریم.
سنجری با اشاره به وجود روش های مختلف تامین مالی برای شهرداریهای استان، افزود: ما به دنبال سازوکارهای مختلف برای انجام رسالتها و همچنین استفاده از ظرفیت های موجود در قالب قوانین بودجه در جهت تامین منابع مالی مورد نیاز برای رفع نیازمندیها و ارائه خدمات به شهرداریها هستیم.
رئیس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیتها مختلف و تسهیلات ویژه قابل ارائه در حوزه های مختلف گفت: با توجه به فعالیتهای سازمان همیاری در بخش های مختلف، علاقه مندیم که در جهت همکاری با همه شرکتها و طرح های آنها، مشارکت کرده و شرایط لازم را برای حمایت از واحدهای تابعه سازمان فراهم کنیم.
حمید صفایی نیکو با بیان اینکه می توان به صورت متقابل انتفاع بیشتری ایجاد کنیم افزود: قطعا با ارائه بسته های پیشنهادی و بالا بردن سطح همکاری ها می توان از سایر پتانسیلهای بانکی در جهت پیشبرد برنامه ها و اهداف سازمان همیاری استفاده مناسب را انجام داد./م.ا/2834/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 16 شهریور 1400
  • تعداد بازدید: 466



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی