در جلسه شورای معاونان سازمان همیاری مطرح شد؛

اجرای نظام پیشنهادات در سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی

اجرای نظام پیشنهادات در سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در شورای معاونان این نهاد از اجرای نظام پیشنهادات به منظور ارتقاء بهره وری و مشارکت کارکنان در فعالیتهای سازنده و درآمدزای این مجموعه خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری در این جلسه هم اندیشی که صبح امروز 5 تیرماه مطابق روال همیشگی با حضور معاونان بازرگانی، سرمایه گذاری و امور شرکتها و اداری مالی و تعدادی از مدیران سازمان همیاری برگزارشد با اشاره به برنامه ریزی برای استقرار نظام پیشنهادات در این نهاد گفت: مدیریت مشارکتی یکی از نظام های مدیریتی پویاست که نقش مهمی در توسعه منابع انسانی در سازمانها ایفا می کند.
وی افزود: این سیستم یک ابزار اجرایی فکری و عملی برای کلیه اعضای یک سازمان با سطوح مختلف مدیریتی می باشد به طوری که کلیه افراد درباره روش های حل مسائل و ارتقاء بهره‌وری سازمانی، فعالانه اندیشیده و حاصل آن را در قالب طرح ها و پیشنهاد ها به سازمان ارائه می کنند و به این طریق یک نظام همفکری و هم اندیشی برای رسیدن به اهداف سازمان به وجود می آید.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: این نظام مبتنی بر اصل انسان مداری برای افکار و خلاقیت های کلیه اعضای سازمان ارزش قائل است و به عنوان یک نظام مطلوب و کارآمد مدیریتی هم از لحاظ نظری و هم از لحاظ عملی آزمون های خود را به طور موفق گذرانیده است.
وی عنوان کرد: هدف از طراحی نظام پیشنهادات در سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی توسعه خرد جمعی و افزایش تعلق سازمانی و زمینه سازی برای تحقق مشارکت کارکنان در کارها، ارتقاء بهره وری سازمانی، افزایش کیفیت ارائه خدمات، تامین رضایت کارکنان و مراجعه کنندگان می باشد.
سنجری ارج نهادن به ارزشها، توان و فضایل انسانی را آرمانی ترین هدف و درحقیقت فلسفه این نظام بیان کرد و اظهار داشت: تلاش داریم با اجرای نظام پیشنهادات در سازمان همیاری از یک سو زمینه صرفه جویی، کاهش هزینه ها، بهبود و ابداع روشهای تازه و تولیدات جدید را در سازمان فراهم کنیم از سوی دیگر افزایش درآمد ها را برای بخش های مختلف این نهاد در پی داشته باشد.
وی با اشاره به درنظر گرفتن تشویق و پاداش برای ایجاد انگیزه در مشارکت کنندکان در نظام پیشنهادات سازمانی خاطرنشان کرد: امیدواریم استقرار این سیستم در سازمان و واحدهای تابعه موجب افزایش مشارکت در تصمیم گیری ها، بروز خلاقیت، نوآوری و بهبود انگیزه و روحیه رضایتمندی کارکنان شود و بالندگی فردی و سازمانی را تقویت نماید.
گفتنی است، در این جلسه همچنین مقرر شد، استقرارنظام نامه های مختلفی در جهت ارتقاء سیستم های نظارتی، ارزیابی، فعالیتها و ... در سازمان همیاری بررسی و پیاده سازی شود./م.ا/2713/


#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 5 تیر 1400
  • تعداد بازدید: 488



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی