در جلسه مشترک مسئولان سازمان همیاری و شهرداری منطقه ۱۰ مشهد تاکید شد؛

تعامل سازنده شهرداری منطقه ۱۰ و سازمان همیاری برای ارتقا مدیریت شهری

تعامل سازنده شهرداری منطقه ۱۰ و سازمان همیاری  برای ارتقا مدیریت شهری در جلسه هم اندیشی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با شهردار و تعدادی از مدیران شهرداری منطقه 10 مشهد بر تعامل سازنده و حداکثری در جهت رشد و ارتقا مدیریت شهری و خدمات دهی مطلوب به شهروندان این منطقه تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری در نشستی مشترک با احمد حافظ مدیر منطقه 10 شهرداری مشهد و تعدادی از معاونان و مدیران این شهرداری دیدار و در خصوص موضوعات مختلف گفتگو کرد.
در این جلسه ضمن اشاره به تعاملات شهرداری منطقه ۱۰ و سازمان همیاری در حوزه های مختلف بر آمادگی دوطرف در جهت تداوم و تقویت این ارتباطات در راستای استفاده حداکثری از همکاری ها و ظرفیتهای موجود به منظور ارتقا مدیریت شهری و خدمات دهی مطلوب تر به شهروندان این منطقه تاکید شد.
همکاری های مشترک در حوزه سرمایه گذاری، بازرگانی، تامین نیازهای شهرداری به تجهیزات، کالاها، ماشین آلات، املاک و... از دیگر موضوعات مورد بحث در این جلسه بود که در خصوص آنها گفتگوهایی انجام شد./م.ا/۲۶۹۳/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 30 خرداد 1400
  • تعداد بازدید: 555



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی