در دیدار مدیرعامل سازمان با شهردار بار؛

استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری در‌جهت رفع نیازهای شهر بار

استفاده از ظرفیتهای سازمان همیاری در‌جهت رفع نیازهای شهر بار مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در دیدار با شهردار بار بر لزوم شناسایی و احصاء نیازمندیها و ظرفیتهای این شهر در جهت ارائه مناسب ترین خدمات و کمک به مدیریت شهری این شهر تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری در جلسه ای مشترک با شهردار بار که در دفتر سیدمحمداسماعیل فاطمی معاون بازرگانی سازمان همیاری برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد تیم مدیریتی سازمان درحال حاضر به کارگیری حداکثری از امکانات و سازو کارهای موجود در جهت افزايش حمایتها و ارائه بهترین خدمات پشتیبانی به شهرداریهای استان است که با توجه به تاکید استاندار شهرهای کوچک و کم برخوردار نیز در اولویت قرار دارند.
وی خاطر نشان کرد: در این راستا شناسایی و احصاء مشکلات، نیازها و ظرفیتهای شهرداری های استان در دستور کار واحدهای مختلف ستادی قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، ادامه داد: قطعا تعامل و ارتباط مستمر شهرداران و کارکنان این حوزه از سراسر استان با دست‌اندركاران سازمان همیاری و استفاده از حداکثر ظرفیت های سازمان در بخش ستادی و شرکتها و موسسات تابعه می تواند در شناسایی مسائل و موضوعات حوزه مدیریت شهری انجام بهترین اقدام در جهت حل آنها، موثر باشد.
حسن پارسا شهردار بار نیز در این جلسه با اشاره به نیازها، مشکلات و همچنین ظرفیتهای این شهر به ویژه در حوزه گردشگری عنوان کرد: قطعا می توان از توان سازمان همیاری در حوزه های تخصصی این نهاد ازجمله اقتصادی، بازرگانی، عمرانی، پژوهشی، آموزشی، گردشگری، بیمه ای، تولیدی و... درجهت کمک به ارتقا مدیریت شهری و خدمات دهی مطلوب به شهروندان استفاده کرد.
وی بیان کرد: با توجه ظرفیت های خوب گردشگرپذیری در شهر بار، سازمان همیاری می‌تواند توان مشاوره ای و تخصصی خود را در جهت تدوین طرح های اقتصادی به ویژه در حوزه گردشگری و همچنین مشارکت و کمک به شهرداری در اجرای مناسب این طرحها برنامه ریزی کند./م.ا/۲۶۸۶/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 18 خرداد 1400
  • تعداد بازدید: 439



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی