در جلسه هم اندیشی مسئولان سازمان و مجتمع معادن سنگان انجام شد:

مذاکرات سازمان همیاری و مجتمع معادن سنگان در راستای همکاری های اقتصادی

مذاکرات سازمان همیاری و مجتمع معادن سنگان در راستای همکاری های اقتصادی

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی با مسئولان مجتمع معادن سنگان در خصوص ظرفیتها و زمینه های مشترک همکاری در حوزه های اقتصادی گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری در نشستی با میثم کرمانی معاون فنی بهره برداری و جانشین مدیرعامل مجتمع معادن سنگان دیدار و در خصوص همکاری های مشترک اقتصادی در حوزه های مختلف بحث و تبادل نظر کردند.
وی به ظرفیتها و حوزه های فعالیتی مختلف سازمان همیاری اشاره و عنوان کرد: توانمندیهای مختلف و گسترده ای در سازمان، شرکتها و موسسات تابعه وجود دارد که می تواند با شناسایی ظرفیتهای مشترک و برنامه ریزی و های اجرایی همکاری های خوبی به ویژه در حوزه های اقتصادی با مجتمع معادن سنگان داشته باشیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی افزود: این پتانسیلها شامل توان تخصصی معاونت بازرگانی و سرمایه گذاری و واحد های ماشین آلات، عمرانی، آموزشی، پژوهشی، حمل و نقل، بیمه، گردشگری، زیست محیطی و ... از هستند که آمادگی داریم در تمامی این بخش ها در جهت تامین نیازهای مجتمع معادن سنگان کمک کنیم.
وی درخصوص شهرک حمل و نقل خواف و ظرفیت خوب ایجاد شده توسط شرکت همیاران شمال شرق سازمان همیاری در این منطقه، نیز عنوان کرد: وجود مجتمع معاودن سنگان و پتانسیلهای اجرایی و عملیایی این مجموعه ظرفیت خوبی است که با تعاملات سازنده ایجاد شده بین سازمان همیاری و این مجتمع امیدواریم از آن در جهت تسریع در تکمیل و بهره برداری هرچه سریعتر این شهرک حمل و نقلی بهره مند شویم.
سنجری با اشاره اقدامات خوب انجام شده در حوزه های معدنی توسط شرکت تازه تاسیس مدیریت معدنی همیار انرژی سازمان همیاری افزود: بر اساس اساسنامه و محور های تعریف شده برای سازمان همیاری، حوزه صنایع و معادن فضای خوبی برای فعالیت های اقتصادی مجموعه بزرگ سازمان همیاری می تواند باشد است لذا می توان با همکاری و بهره گیری از توان و تعامل با مجتمع معادن در جهت انجام فعالیتها و پروژه های خوب و در آمدزا دراین حوزه گام های موثری را برداریم.م.ا/2656/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 اردیبهشت 1400
  • تعداد بازدید: 552



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی