مدیرعامل در دیدار با مدیرکل کتابخانه های استان؛

آمادگی سازمان همیاری در احداث و تجهیز کتابخانه های حاشیه شهر مشهد

آمادگی سازمان همیاری در احداث و تجهیز کتابخانه های حاشیه شهر مشهد مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با اشاره به تفاهم نامه همکاری با نهاد کتابخانه های استان از آمادگی برای به کارگیری ظرفیتها و توانمندیهای سازمان در جهت کمک در اجرای پروژه های این نهاد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری ظهر امروز با همراهی سرپرست معاونت بازرگانی سازمان همیاری با حجه الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل نهاد کتابخانه های استان دیدار و درخصوص همکاری های مشترک و ارائه خدمات و تامین نیازهای مختلف این نهاد با بهره گیری از توان تخصصی و فنی سازمان همیاری گفتگو کردند.
وی در این نشست با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده با نهاد کتابخانه های استان، گفت: این آمادگی وجود دارد تا در راستای اجرا و عملیاتی کردن تفاهمات صورت گرفته، برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی بیان کرد: تمام تلاش ما در سازمان همیاری و واحدهای مختلف این است تا با بهترین عملکرد اعتمادی که به مجموعه سازمان شده است را پاسخگو باشیم.
وی در خصوص پروژه های عمرانی نهاد کتابخانه های استان، گفت: با توجه به توان عمرانی، بازرگانی و ... در سازمان همیاری، آمادگی لازم را در جهت مشاوره و همکاری در اجرای طرح های احداث و تجهیز کتابخانه های مورد نظر این نهاد به ویژه پروژه های حاشیه شهر مشهد داریم.
مدیرکل نهاد کتابخانه های استان خراسان رضوی نیز ضمن تبریک عید فطر گذشته، عنوان کرد: با توجه به ظرفیتهای ویژه سازمان همیاری در حوزه های مختلف، همواره در چند سال اخیر استفاده از توان و پتانسیلهای این نهاد در حوزه ها مختلف مورد توجه نهاد کتابخانه ها قرار داشته است.
حجه الاسلام علی اکبر سبزیان با اشاره به همکاری سازمان همیاری در تجهیز کتابخانه امام خمینی (ره) مشهد افزود: طرح های مختلف دیگری به منظور ساخت کتابخانه در فرودگاه و همچنین 10 نقطه حاشیه شهر مشهد در دستور کار قرار دارد که قطعاً با فراهم شدن سازوکارهای لازم برای استفاده از ظرفیت تخصصی شرکت همیار سازه توس واحد عمرانی سازمان همیاری، می تواند با سرعت بیشتری به سرانجام برسد../م.ا/2655/


#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان









  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 26 اردیبهشت 1400
  • تعداد بازدید: 482



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی