در جلسه هیات مدیره شرکت گردشگری سرخاندیزتاکید شد:

پروژه بوستان سرخاندیز ظرفیتی در جهت افزایش گردشگرپذیری شاندیز

پروژه بوستان سرخاندیز ظرفیتی در جهت افزایش گردشگرپذیری شاندیز مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از آمادگی برای همکاری با شهرداری شاندیز در پروژه های این منطقه زیبایی ییلاقی ازجمله مجتمع بوستان سرخاندیز به منظور کمک به توسعه ظرفیتهای گردشگری این شهر خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، محمد سنجری در جلسه هیات مدیره شرکت مجتمع گردشگری بوستان سرخاندیز که با حضور بهرام نکاحی شهردار شاندیز و خجسته مدیرعامل این شرکت، عنوان کرد: ظرفیتهای خوبی در شهر گردشگرپذیر شاندیز وجود دارد که می توان در قالب همکاریهای مشترک و استفاده از توان تخصصی سازمان همیاری و به ویژه دربخش گردشگری برای تقویت و بهره وری حداکثری از آنها برنامه ریزی کرد.

وی مجتمع گردشگری بوستان سرخاندیز را یکی از پروژه های مهم شاندیز دانست و افزود: رسالت سازمان همیاری، کمک و ارائه پشتبانی های لازم به شهرداریها است لذا با عنایت یه اینکه سازمان یکی از سهامداران این مجموعه است، می توانیم با استفاده از ظرفیتهای موجود و بر اساس اولویت های شهرداری شاندیز در این پروژه و دیگر طرح های گردشگری و تفریحی این شهر مشارکت داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به موقعیت مناسب این مجتمع گردشگری، اجرای طرح های مختلف می تواند در جذب توریست داخلی و خارجی، ارزآوری و ایجاد ظرفیتهای اقتصادی و درآمدزایی پایدار برای شهرداری شاندیز نقش موثری داشته باشد.

وی با اشاره به توانمندیهای مختلف سازمان همیاری در جهت مشارکت در ارتقاء مدیریت شهری، ادامه داد: علاوه بر ظرفیت همکاری در حوزه های سرمایه گذاری؛ سازمان همیاری این امکان را دارد تا در حوزه مشاوره، اجرا، تامین مصالح و تجهیزات مورد نیاز شهری، در کنار شهرداری و مجموعه سرخاندیز باشد به سرعت بخشیدن در پروژه ها و رسیدن به اهداف توسعه ای مسئولان این شهر کمک کند.

گفتنی است در جلسه هیات مدیره امروز شرکت مجتمع گردشگری سرخاندیز در خصوص پیگیری برنامه های سال جاری، پیگیری صدور اسناد و ... این پروژه از استانداری و دیگرارگانهای ذی ربط تصمیم گیری شد./م.ا/2591/

#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان






  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 23 فروردین 1400
  • تعداد بازدید: 996



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی