معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت همه شهرداریها برای کمک به مدیریت شهری خراسان رضوی

لزوم استفاده از ظرفیت همه شهرداریها برای کمک به مدیریت شهری خراسان رضوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداریهای استان بر لزوم کمک به همه شهرداریها و استفاده از تمامی ظرفیت مدیریت شهری در استان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، سید کمال الدین میرجعفریان در جلشه شورای سازمان همیاری شهرداریهای استان که عصر امروز در محل سالن شهید سپهبد سلیمانی استانداری برگزار شد، ضمن تبریک روز جانباز و پاسدار و حلول سال جدید، اظهار کرد: قطعا همراهی مجموعه شهرداری ها و کارکنان این مجموعه م یتوان تیم خدمات یو مدیریت شهری استان را برای خدمت رسانی به مردم مهیا سازد تا ماحصل این تلاش رضایتمندی برای شهروندان و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد راهبردی منطقی برای حل مشکلات حوزه مدیریت شهری توسط شهرداریها و سازمان همیاری به عنوان متولیان این حوزه، افزود: سال گذشته با توجه به شرایط و دشواری های اقتصادی و شیوع ویروس کرونا، شهرداران با فراو نشیب های بسیاری مواجه بودند اما زحمات آنان نشان داد که در هر شرایطی می توانندخدماتی مناسب به شهروندان ارائه دهند مشروط بر اینکه اراده خود را برای خدمت به مردم شکوفاتر نمایند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به مقطع حساس انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها در سال آینده افزود: در این حوزه نیز باز هم عمده زحمات بردوش شهرداریها خواهد بود که امیدواریم در کنار یکدیگر با رعایت اخلاق حرفه ای و جوانب قانونی در این امر نیز در خدمت کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.
وی با اشاره به تاکید استاندار بر حمایت از شهرداریها و مدیریت شهری به سفرهای شهرستانی و اقدامات صورت گرفته در 3 ماهه اخیر اشاره و عنوان کرد: انتشار می رود شهرداران نیزبا ارائه برنامه های مناسب از این ظرفیت به نحوه مطلوب استفاده کنند.
رئیس هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در خصوص برنامه این حوزه نیز بیان داشت: با توجه به نگاه و حمایتی که استاندار از این موضوع داشت، هیات مدیره سازمان همیاری با انتخاب خود شهرداران و مشارکت آنها تشکیل شد.
وی بااشاره به تشکیل 4 کمیته تخصصی با ریاست اعضای هیات مدیره سازمان همیاری، ادامه داد: در این راستا تصمیم بر آن شد کلیه امور و تصمیمات بر اساس رعایت قانون مداری و کار کارشناسی انجام شوند و هریک از کمیته موضوعات مختلف را به صورت تخصصی بررسی کنند و سپس برای تصویب به شورای سازمان ارجاع شود.
میرجعفریان با اشاره به برنامه های ترسیم شده برای مدیریت جدید سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، بیان کرد: بر این اساس امور اصلاحات و چابک سازی و چالاک سازی سازمان برای خدمت رسانی بیشتر به مردم و شهرداریها برعهده مدیرعامل سازمان قرار گرفت که با دعوت از مدیران عامل شرکتها و موسسات تابعه و بررسی یک یک موضوعات این امر درحال پیگیری است.
وی ابراز امیدواری کرد: در ادامه نیز با پیگیری ها و هماهنگی های انجام خواهد شد، اثر بخشی بیشتر سازمان همیاری را برای شهرداریهای استان شاهد باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی باتاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت شهرداریها و شهرداران توسط سازمان همیاری عنوان کرد: باید به همه شهرداران کمک برسانیم به ویژه باید سعی شود از منابع اندک موجود برای کمک به شهرداریهای کم برخودار از لحاظ مالی و خدماتی استفاده مناسبی صورت گیرد.
وی با بیان اینکه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز باید در این محور متمرکز باشد بیان داشت: این نهاد باید با توجه به شهرداریها اثر بخشی خودرا برای شهرداریها و به تبع آن شهروندان شهرهای مختلف استان ملاک عمل قرار دهد.
میرجعفریان خاطرنشان کرد: برای مجموعه سازمان همیاری و همچنین شهرداریهای استان در سال جاری سعی کردیم با دوری از حاشیه سازی و رویکرد هم افزایی تمرکز مان را بر خدمت به مردم قرار دهیم و امیدواریم در سال آتی نیز این رویکرد با تداوم یابد.
وی با آرزوی موفقیت برای شهرداریها و سازمان همیاری و همچنین بهبودی شرایط اقتصادی و برچیده شدن ویروس منحوس کرونا از جهان، تصریح کرد: شهرداریها و دستگاه های اجرایی باید رویکرد تعاملی و هم افزایی را ملاک قرار دهند و از ظرفیتهای قانونی یکدیگر برای خدمات دهی حداکثر و مطلوب تر به مردم استفاده کنند./م.ا/2569/

#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 28 اسفند 1399
  • تعداد بازدید: 611



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی