مدیرعامل شرکت تجاری سازمان همیاری استان خبر داد؛

بهسازی ماشین آلات واحد تبدیل استحصالات با استفاده از توان داخلی

بهسازی ماشین آلات واحد تبدیل استحصالات با استفاده از توان داخلی مدیرعامل شرکت تجارت سازان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر اولویت قراردادن تکیه بر توان داخلی از بروز رسانی وتجهیز ماشین آلات واحد رندرینگ و تبدیل استحصالات این شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد قاسمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت بروز رسانی ماشین آلات و تجهیزات واحد رندرینگ این شرکت در جهت استفاده بهینه از ظرفیت تولید محصولات جدید دارای ارزش افزوده، گفت: تولید پودر گوشت و پودر خون یکی از دقیق ترین و دشوارترین روش های تولیدی است که با وجود ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته، در محیطی با آلایندگی بالا، باید محصولی فاقد آلاینده های میکروبی تولید شود.
وی افزود: از طرفی یکی از نکات عمده مدیریت تولید در یک واحد فعال، علاوه بر سالم و مرتب نگاه داشتن و جلوگیری از کارافتادگی و توقف تولید، تعمیر و نگهداری ماشین آلات است که باید طی فرآیند دقیق مهندسی و بهداشتی انجام شود.
مدیر عامل شرکت تجارت سازان سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: امروز با تکیه بر توان داخلی کارکنان و متخصصان خود توانسته ایم پس از بررسی دقیق و آسیب شناسی فنی دیگ پخت 5 تنی پودر گوشت، تعمیر اساسی آن را آغاز و بروز رسانی و تجهیز بخش های مکانیکی، برق و بخار آن را به انجام برسانیم.
وی گفت: این دستگاه که بی وقفه در طول شبانه روز در حال کار است تا یک تولید پیوسته (Continues) را پوشش دهد، در روزهای گذشته از فعالیت باز ماند و پس از یک دوره بررسی های دقیق و فشرده تعمیر اساسی آن در دستور کار قرارگرفت.
قاسمی افزود: به دلیل فرسودگی زیاد برای تعمیر این دستگاه ابتدا می بایست بخش ها و قطعه های اصلی آن به خارج از موسسه صنعتی گوشت انتقال می یافت که این روند علاوه بر صرف زمان زیاد، هزینه هنگفتی را به شرکت تحمیل می کرد.
وی بیان کرد: اما با تکیه بر نیرو های متخصص و متعهد شرکت و با کمک واحد فنی موسسه صنعتی گوشت مشهد، کلیه مراحل تعمیر و ساخت بر روی شافت، بلبرینگ ها، یاتاقان ها و فلنج ها در داخل شرکت با تکیه برتوان نیروهای متخصص بومی مجموعه صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا در خصوص صرفه جویی های انجام شده در زمان و هزینه تصریح کرد: این تعمیرات و بازسازی با دقت فراوان صورت گرفت که در نهایت با صرفه جویی 65 درصدی در هزینه و 50 درصدی در زمان، دستاورد دیگری در افتخارات شرکت تجارت سازان به جای گذاشت.
وی خاطر نشان کرد: در آینده قصد داریم از مواد اولیه موجود و تولیدی در شرکت مشتقات دیگری را استحصال کنیم که بزودی خبرهای خوش آن را به اطلاع همکاران و دوستان خواهیم رساند./غ.ق/2531/

#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان







موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی