در دیدار مدیرعامل با مسئولان شهری رشتخوار مطرح شد؛

حمایت سازمان همیاری شهرداریها در جهت رشد شهرهای کمتر توسعه یافته

حمایت سازمان همیاری شهرداریها در جهت رشد شهرهای کمتر توسعه یافته مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از برنامه ریزی های آتی برای توانمندسازی و حمایت از شهرداریهای کوچک و کم برخورداری چون رشتخوار در جهت تقویت این شهرهای کمتر توسعه یافته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمد سنجری در دیدار با علی احمدپور شهردار و اعضای شورای شهر رشتخوار گفت: برنامه ریزی اصلی سازمان همیاری به عنوان امین شهرداریها و بازو و پشتیبان مدیریت شهری در استان، حمایت از تمامی شهرداریها با الویت مناطق کم برخوردار است.

وی با تاکید بر اولویت سازمان همیاری در جهت توانمندسازی شهرداریهای استان، افزود: ظرفیتهای زیادی برای همکاری، مشارکت، حمایت و کمک به شهرداریهای در سازمان همیاری وجود دارد که می توان با برنامه ریزی و تعامل هرچه بهتر از آن در جهت تقویت این حوزه به ویژه شهرهای کوچک و کمتر توسعه یافته به خوبی استفاده کرد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی عنوان کرد: در این راستا توجه به منابع و ظرفیتهای موجود در شهرها و تدوین طرح ها و پروژه های مشترک سرمایه گذاری در جهت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداریها مورد توجه جدی سازمان همیاری قرار دارد چرا که این امر نقش موثری در توانمند نمودن این حوزه خواهد داشت.

وی به برنامه ریزیهای در دست انجام برای سفرها و بازدیدهای دوره ای از شهرداریها مختلف، عنوان کرد: تلاش داریم برای برقراری تعامل مطلوب با شهرداران و شناسایی نیازها، مشکلات، ظرفیتها و پتانسیلهای موجود برای انجام همکاری ها و سرمایه گذاری های مشترک، طی یک برنامه مدون از شهرهای مختلف بازدید کنیم.

سنجری خاطر نشان کرد: در این راستا مسئولان شهرها به ویژه اعضای شوراهای اسلامی به عنوان نهادهای تصمیم ساز می توانند به توانایی ها و ظرفیتهای سازمان همیاری به عنوان نهادی خدمات رسان و پشتبان در حوزه شهری در برنامه ریزیها و مصوبات خود، توجه داشته باشند.

علی احمدپور شهردار رشتخوار نیز در این جلسه ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل جدید سازمان همیاری،افزود: پتانسیلهای و توانمندیهای خوبی در شهر رشتخوار وجود دارد که امیدواریم در برنامه ریزی های آتی در حوزه ایجاد منابع درآمدی پایدار از همکاری و کمک سازمان همیاری استفاده کنیم. /م.ا/2530/

#barand_hamyar
#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش #همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 11 اسفند 1399
  • تعداد بازدید: 504



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی