مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان خبرداد؛

برنامه ریزی سازمان همیاری در حوزه سلامت برای خدمات دهی به خانواده شهرداریها

برنامه ریزی سازمان همیاری در حوزه سلامت برای خدمات دهی به خانواده شهرداریها مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از بررسی های اولیه در جهت راه اندازی طرح همیار سلامت با الویت خدمات دهی به خانواده بزرگ کارکنان و خانواده های پرسنل شهرداریهای استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، در جلسه تخصصی بررسی طرح همیار سلامت که با حضور دکتر مسعود فلاحی یکی از اساتید و صاحبنظران این حوزه عنوان کرد: با توجه به رسالت واگذار شده از سوی کمیته گردشگری سلامت استان به موسسه توسعه گردشگری سازمان، بررسی های تخصصی و شناسایی آسیب ها و چالش های موجود برای تدوین برنامه اجرایی طرح همیار سلامت در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در استان خراسان رضوی افزود: همجواری خراسان رضوی با کشور دوست و همسایه افغانستان و قرابت با کشور های آسیای میانه، افزایش تقاضا برای حضور گردشگران سلامت در استان و استفاده از امکانات درمانی و پزشکی مشهد را به دنبال داشته که باید برای این منظور برنامه ریزی شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: ظرفیتهای خوب تخصصی موسسه توسعه گردشگری سازمان در حوزه توریسم سلامت و توانمندی های مختلف سازمان همیاری، شرایط خوبی را برای تدوین برنامه ای موثر در این بخش به وجود آورده است که میتوان اجرای طرح همیار سلامت را با اولویت خدمات دهی به جامعه حدود 30 هزار نفری کارکنان و خانواده های پرسنل شهرداریهای استان در دستور کار قرار داد.
وی تصریح کرد: با توجه به حضور سالانه میلیون ها نفر زائر و مراکز درمانی مختلف، خراسان رضوی ظرفیت کافی برای ارائه خدمات در حوزه گردشگری سلامت را داراست که با برنامه ریزی و ارائه طرح های کاربردی و قابل اجرا می توان امکان بهره مندی همه اقشار مردم از این خدمات را نیز فراهم کرد.
 وی گفت: مقوله توریسم سلامت می تواند برای کشور ارزآوری خوبی را نیز در بر داشته باشد قطعاً با برنامه ریزی مدون و ساماندهی مناسب می توان سودآوری لازم را به همراه داشته باشد.
دکتر مسعود فلاحی نیز در این جلسه با اشاره به توانمندیهای سخت افزاری و توان اقتصادی سازمان همیاری برای اجرای مطلوب طرح همیار سلامت، عنوان کرد: برنامه اجرایی خوبی در این حوزه در حال تدوین است که پس از بررسی های تخصصی و تکمیل شدن طرح قابلیت لازم برای عملیاتی شدن آن ایجاد خواهد شد.
این صاحب نظر حوزه سلامت عنوان کرد: هدف اصلی از اجرای این طرح برپایه پیشگیری بنا نهاده شده است که امیدواریم با برنامه های آموزشی، آزمایشهای دوره ای، غربال گری ها و ... بیش از پیش بتوانیم در حوزه سلامت جامعه گام برداریم./م.ا/2463/
#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #همتامشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه_همتا #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 5 بهمن 1399
  • تعداد بازدید: 640



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی