شورای توسعه ظرفیتهای اقتصادی و انسانی استان خراسان رضوی عنوان شد:

برگزاری دومین رویداد همیار ایده با موضوع اقتصاد کشاورزی در نیمه دی ماه

برگزاری دومین رویداد همیار ایده با موضوع اقتصاد کشاورزی در نیمه دی ماه جلسه شورای توسعه ظرفیتهای اقتصادی و انسانی سازمان همیاری خراسان رضوی با موضوع بررسی روند برگزاری سلسله رویدادهای همیار ایده با حضور اعضای این شورا به میزبانی اتاق بازرگانی استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، در این جلسه که صبح امروز در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی استان برگزار شد، نحوه برگزاری اولین رویداد آنلاین انتقال تجربیات کسب و کارهای دیجیتال از سلسله رویدادهای همیار ایده مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و در خصوص برگزاری دومین رویداد با موضوع اقتصاد کشاورزی بحث و تبادل نظر شد.
خنداندل رییس کمیسیون خدمات مهندسی اتاق بازرگانی استان و از اعضای این شورای بیان داشت: حضور مهندس شریعتی مقدم رییس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران و مهندس سعادت رییس نظام مهندسی کشاورزی خراسان رضوی و مدیران حوزه اقتصاد کشاورزی و نوآوری در این نشست منجر به توسعه این رویداد و تحقق اهداف و نتایج مورد نظر خواهد شد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه همه مولفه های توسعه در هم‌تنیده اند،افزود: قطعاً شهر موفقی نخواهیم داشت اگر در اقتصاد شهری موفق نباشیم و در تمامی حوزه های دارای مزیت نسبی موفق عمل نکنیم.
میثم کرمانی هدف از برگزاری این سلسله رویدادها را ارتقای کمی و کیفی سطح آگاهی مدیران کارشناسان و علاقمندان به مدیریت شهری عنوان کرد و ادامه داد: یکی از مزیت های نسبی استان خراسان رضوی صنعت کشاورزی است، بر این اساس آشنایی مدیران اقتصادی شهری با مزایای رشد و توسعه در این صنعت ضروری است و از اهمیت خاصی برخوردار است.
شهرکی مدیر موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریهای استان نیز با ارائه گزارش های آماری رویداد پیشین در خصوص خروجی‌ها و نتایج آن توضیحات لازم را ارائه داد.
وی در ادامه محورهای قابل ارائه در رویداد آتی شورای توسعه ظرفیتهای اقتصادی و انسانی سازمان همیاری را در حوزه اقتصاد کشاورزی عنوان کرد: برا اساس تصمیمان شورا مقرر است با مشارکت و همفکری اساتید و صاحبنظران مطرح این حوزه سرفصلها و موضوعات لازم شناسایی شده و سخنرانان رویداد منطبق با آن انتخاب شوند.
لازم به ذکر است با برنامه ریزی های انجام شده در شورای توسعه، دومین رویداد از سلسله رویدادهای همیار ایده با موضوع اقتصاد کشاورزی در اواسط دی ماه امسال ، بامحوریت و همکاری موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداریهای خراسان رضوی، اتاق بازرگانی، پارک علم و فناوری، استانداری، نظام مهندسی، شهرداری ها و شورای اسلامی استان برگزار خواهد شد.
گفتنی است، در این جلسه که روسای کمیسیون کشاورزی و آب اتاق بازرگانی مشهد و همچنین سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان نیز حضور داشتند./م.ا/2430/
#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان





  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 22 آذر 1399
  • تعداد بازدید: 745



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی