مدیر موسسه آموزش سازمان همیاری شهرداری های استان عنوان کرد:

21 آبان ماه؛آخرین مهلت ثبت نام در رویداد انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال

21 آبان ماه؛آخرین مهلت ثبت نام در رویداد انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال مدیر موسسه تحقیقات آموزش و مشاوره سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: رویداد وبینارانتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال از سلسله رویداد های همیار ایده به مدت یک روز در تاریخ 22 آبان ماه سال جاری از ساعت 18 الی 20 در بستر مجازی مجموعه نوپا پروفایل برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، سارا شهرکی در نشست خبری پیش از رویداد وبینار انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال از سلسله رویداد های همیار ایده که با حضور مدیرعامل این سازمان برگزار شد، اظهارکرد: در این رویداد فعالان عرصه کسب و کار، تجربیات خود را در زمینه فعالیت های فناورانه و چالش ها و راهکارهای موفقیت در عرصه اقتصاد دیجیتال ارائه خواهند داد.
شهرکی بیان کرد: ما امروزه با نسلی مواجه هستیم که دنیای بدون گوشی هوشمند را تجربه کرده و می دانند که زندگی با وجود این فضای دیجیتال چه معنایی دارد و نبود آن چه مشکلاتی را خواهد داشت زیرا امروزه فضای دیجیتال بر تمام ابعاد زندگی ما از جمله روابط انسانی، اجتماعی، اقتصادی و ... اثر گذار بوده است.
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین بخش های اثر پذیر از این فضای دیجیتال، فضای کسب و کار است، افزود: فضای کسب و کار از دیجیتالی شدن زندگی ما تاثیر پذیرفته است و کسانی که بخواهند به این حوزه ورود پیدا کنند باید با پیچیدگی آن آشنا باشند.
مدیر موسسه تحقیقات آموزش و مشاوره شهرداری های خراسان رضوی با بیان اینکه در شیوه کسب و کار دیجیتال همچون سنتی ارکان اصلی مانند مشتری ها و فروشنده حفظ شده است، گفت: در کسب و کار دیجیتال مسیر ارتباط با مشتری، ساختار هزینه، مکانیزیم عرضه و ... دچار تحول شده است.
شهرکی با بیان اینکه تلاش شده در این رویداد از حضور و سخنرانی مسئولان برجسته در حوزه کسب و کار های نوین همچون بنیان گذاران الوپیک، چی کارا، شیپور، داده پردازی اموت و ... استفاده شود، ادامه داد: در راستای توسعه کسب و کار دیجیتال مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری به همراه اتاق بازرگانی و پارک علم و فناوری امکان به برگزاری اولین رویداد در کسب و کار دیجچیتا ل کرده است که با انتقال تجربیات خود در این حوزه مرزهای علم و تجربه گسترش یابد تا گامی ارزنده در جهت حمایت کسب و کارهای نوین باشد.
وی با اشاره به اینکه این وبینار فضای مناسبی برای آموزش و مشاوره در کسب و کار دیجیتال راه اندازی کرده است، گفت: افرادی که خلاقیت و نوآوری در این زمینه دارند با انتقال تجربیات خود کمک موثری به هم نوعان خود می کنند زیرا در این وبینار در خصوص محورهای کلیدی چون تحول دیجیتال، ضرورت عبور از چالش های کسب و کارهای دیجیتالی، اقتصاد دیجیتال و توسعه پلتفرم های اجتماعی، پول دیجیتال، رمز ارزها و ... صحبت خواهد شد./م.ا/2401/

#همیار_هم_باشید
#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 20 آبان 1399
  • تعداد بازدید: 754



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی