مدیر موسسه آموزش و مشاوره شهرداری‏های خراسان رضوی خبر داد؛

ثبت نام اولین رویداد بین المللی انتقال تجربیات کسب و کارهای دیجیتال آغاز شد

ثبت نام اولین رویداد بین المللی انتقال تجربیات کسب و کارهای دیجیتال آغاز شد مدیر موسسه تحقیقات آموزش و مشاوره سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از برگزاری اولین رویداد آنلاین رایگان از سلسله رویدادهای همیار ایده با موضوع انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال با همکاری شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری خراسان رضوی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، سارا شهرکی با بیان اینکه فناوری‌های ارتباطی نوین و ابزارهای دیجیتالی منجر به پیشبرد اهداف اقتصادی و توسعه‌یافتگی پایدار می شود گفت: موسسه آموزش، تحقیقات و مشاوره شهرداریها به عنوان یکی از مراکز وابسته به سازمان همیاری شهرداری های استان و به عنوان دبیرخانه شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی در جهت کمک به ارتقای ایده پروری و حمایت از صاحبان ایده اقدام به برگزاری سلسه رویدادهای همیار ایده کرده است.
وی با اشاره به برگزاری اولین رویداد با عنوان انتقال تجربیات در کسب و کارهای دیجیتال در22آبان ماه با حضور بنیان گذاران و متخصصان کسب و کارهای آنلاین موفق ملی و بین المللی به عنوان صاحبنظران این حوزه، افزود: این رویداد فضای مناسبی برای برنامه ریزی و توسعه اقتصادی، اقتصاد آموزشی، اقتصاد سرمایه گذاری، اقتصاد گردشگری، کارآفرینی و کسب و کار و ... می باشد و افراد خلاق و نوآور می توانند از طریق فناوری های نوین و دیجیتال کسب و کاری را راه اندازی کنند.
مدیر موسسه تحقیقات آموزش و مشاوره سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی با بیان اینکه آموزش و مشاوره های مناسب یکی از عوامل بسیار مهم در توسعه مسیر اقتصاد دیجیتال می باشد، یادآور شد: امروزه اقتصاد دیجیتالی به شدت در حال رشد و پیشرفت است و در سال های اخیر نسبت به دیگر جوانب اقتصادی، رشد فزاینده ای داشته است به طوری که در دوران حاضر، شاهد تحرکات خوبی در فضای کسب و کارها با الگوهای جدید هستیم.
وی تصریح کرد: به همین منظور، اولین رویداد از سلسله رویدادهای همیار ایده با محوریت "نوآوری، فناوری IT و اقتصاد دیجیتال" با تلاش شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی استان برنامه ریزی شده است و با همکاری پارک علم و فناوری، اتاق بازرگانی استان و ... در بستر وبینار برگزار می‌شود.
شهرکی بیان کرد: ثبت نام در این رویداد رایگان است و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس idea.hamyari-kh.ir برای شرکت دراین رویداد اقدام کنند.
وی اضافه کرد: سخنرانان این رویداد، رئیس اتحادیه بلاک چین ملی مالزی، مدیرعامل داده پردازی آموت، بنیان گذار الو پیک، بنیانگذار مجموعه پیگام، معاون اجرایی و مدیر دپارتمان املاک شیپور، بنیان گذار چی کارا و علی اصغر عنابستانی رئیس کمیته اشتغال و روابط کار مجلس شورای اسلامی خواهند بود.
مسئول دبیرخانه شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی استان، خاطرنشان کرد: این شورا با برگزاری این سلسله رویدادها تلاش دارد با یک نگرش علمی، نقاط ضعف و قوت ایده ها را شناسایی کرده و زمینه های لازم جهت ارتباط صاحبان ایده با صاحبان کسب و کارها را از طریق مشاوره ایجاد و راهکارهایی در راستای پیوند ایده و صنعت را فراهم آورد./م.ا/2394/
#همیار_هم_باشید
#barand_hamyar

#گروه_برندهای_همیار
#همیارماشین #همیارسازه #موتوریار #معین_کالا #همیارانرژی #همیاردانش#همیارسرمایه #همیارمحیط #همیارپست #همیاردیجیتال #مشهدگوشت #هشتیار #مشهدبیمه #همیارگردشگر #همیارسلامت #همیاربازرگان #همیاربان




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 12 آبان 1399
  • تعداد بازدید: 972



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی