با حضور صاحبنظران حوزه سلامت و گردشگری انجام شد:

بررسی عملکرد گروه همیار سلامت سازمان همیاری خراسان رضوی در حوزه برندینگ

بررسی عملکرد گروه همیار سلامت سازمان همیاری خراسان رضوی در حوزه برندینگ جلسه هم اندیشی گروه «همیار سلامت» یکی از تیم های تخصصی دیجیتال مارکتینگ سازمان همیاری در حوزه گردشگری و توریسم سلامت با حضور تعدادی از صاحبنظران این بخش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ برند تجاری "همیار سلامت" به عنوان بخش ویژه بازرگانی اینترنتی گردشگری سلامت سازمان همیاری عصر امروز با حضور تعدادی از فعالان و صاحبنظران این حوزه و مسئولان موسسه توسعه گردشگردی، شرکت تجارت سازان و ... این سازمان برگزار شد.

در این جلسه سرگروه و مسئولان بخش های مختلف این تیم تخصصی فعال در بخش بازرگانی اینترنتی گردشگری سلامت به ارائه گزارش عملکرد، فعالیتها و اقدامات انجام شده در فضای مجازی برای معرفی، برندینگ و بازاریابی خدمات، محصولات و تجهیزات قابل ارائه توسط سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در حوزه گردشگری و توریسم سلامت پرداختند.
در بخش دیگری از این جلسه که با حضور صاحبنظران صنعت گردشگری به ویژه توریسم سلامت استان ادامه یافت، نیز نیازها، چالش ها و ظرفیتهای این حوزه و همچنین راه کارها و رویه های اینترنتی معرفی و بازاریابی هرچه مطلوب تر پتانسیلهای واحد گردشگری سازمان همیاری خراسان رضوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت./ح.ج/2326/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 11 مرداد 1399
  • تعداد بازدید: 881



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی