مدیرموسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری خراسان رضوی خبر داد:

همکاری موسسه توسعه گردشگری در جهت معرفی هر چه بیشتر موزه ها

همکاری موسسه توسعه گردشگری در جهت معرفی هر چه بیشتر موزه ها مدیرموسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های استان از همکاری گروه هشت یار یکی از تیم های تخصصی دیجیتال مارکتینک این نهاد در جهت معرفی هر چه بیشتر موزه های استان و به ویژه مجموعه موزه بزرگ خراسان رضوی درمشهد خبرداد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، رضا ابراهیم نیا با اشاره اولین جلسه هماهنگی گروه هشت یار یکی از تیم های تخصصی بازرگانی اینترنتی سازمان همیاری شهرداریهای استان در حوزه گردشگری به منظور انجام همکاری و معرفی موزه ها در راستای آشنایی بیشتر مردم با موزه ها و ارائه خدمات برندینگ با مسئولان موزه های استان و موزه بزرگ خراسان برگزار شد.
وی اظهارکرد: موزه های خراسان رضوی یکی از ظرفیت های فرهنگی بی بدیل استان می باشند که می بایست به منظور معرفی هر چه بیشتر این داشته های فرهنگی با استفاده از ابزار به روز استفاده کرد و تلاش نمود که با معرفی شایسته و مناسب مردم را موزه علاقمند نمود
مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری استان افزود: درنظر داریم با بهره گیری از تکنولوژی های نوین و پلتفرم های موجود و همکاری گروه دیجیتال مارکتینگ هشت یار در بخش معرفی موزه ها و تعریف تور تخصصی موزه با موزه بزرگ استان و سایر موزه ها همکاری کنیم.
ابراهیم نیا تصریح کرد: اولین اقدام معرفی موزه ها در فضای مجازی است که باید به مناسبترین شکل صورت گیرد.
وی ادامه داد: یکی از جاذبه های گردشگری هر کشور شاخصه های فرهنگی آن است و موزه ها بعنوان مکانهایی برای حفظ نمادهای فرهنگی هر کشور نیاز به توجه ویژه بخصوص در حوزه معرفی دارند.
مدیرموسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری خراسان رضوی با اشاره به برنامه های تدوین شده توسط گروه هشت یار بیان کرد: موزه های استان که در راس آنها موزه بزرگ خراسان قراردارند بر این اساس معرفی موزه ها از طریق ابزار رسانه ای فضای مجازی در داخل کشور و حتی برای کشورهای حوزه نفوذ مشهد در برنامه این گروه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: اقدام بعدی، برگزاری تورهایی با محوریت بازدید از موزه های استان است تا از این طریق بخشی از زائرین امام رضا (ع) با موزه های خراسان رضوی آشنا شوند.
ابراهیم نیا همچنین با اشاره به اعلام آمادگی مسئولان موزه خراسان برای استفاده از ظرفیتهای گروه هشت یار، گفت: این گروه تخصصی با برخورداری از نیرو های جوان، باانگیزه و متخصص، آماده سازی بسترهای لازم در این حوزه، را برای اجرای برنامه های برندینگ خدمات و محصولات مرتبط با گردشگری برعهده دارند.
گفتنی است گروه هشت یار، 8 عنوان خدماتی اعم از فعالیت در حوزه های گردشگری، سلامت، مشاوره، بازرگانی تخصصی گردشگری، برگزاری نمایشگاه ها و رویدادهای تخصصی گردشگری، سرمایه گذاری، توسعه و عمران گردشگری و سوغات و صنایع دستی را در برمی گیرد./ح.ج/2325/





موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی