معاون مالی اداری سازمان همیاری خبر داد؛

تدوین روندهای استاندارد مالی برای فعالیتهای جدید سازمان همیاری خراسان رضوی

تدوین روندهای استاندارد مالی برای فعالیتهای جدید سازمان همیاری خراسان رضوی معاون مالی اداری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از بررسیهای اولیه برای تدوین پروسه های مالی استاندارد برای فعالیتهای جدید این نهاد در حوزه دیجیتال مارکتینگ، برندینگ و... خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، هادی توانا با اشاره به برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران مالی واحدهای تابعه و مدیر شرکت حسابرسی دایا رهیافت، گفت: این جلسه هم اندیشی با توجه فعالیت های حال حاضر سازمان در حوزه های جدید از جمله دیجیتال مارکتینگ و ثبت و ایجاد برندهای سازمانی و اهمیت موضوعات مالی این حوزه برگزار شد.
وی ضمن تبیین اهمیت هزینه یابی صحیح هزینه های مرتبط با برندهای سازمانی،افزود: تعیین شیوه های قابل قبولی برای شناسایی درآمدهای تحقق یافته و تحقق نیافته ناشی از واگذاری بخشی از منافع این برندها در آینده ضروری است که باید تلاش کنیم برای این منظور برنامه ریزی های لازم را انجام دهیم.
خسروی مدیر شرکت حسابرسی دایا رهیافت نیز در این جلسه با اشاره به آخرین استانداردهای حسابداری، راهکارهایی را برای این منظور ارائه کرد و مقرر شد پس از بررسی های کامل تر در جلسات بعدی موارد بصورت مصداقی مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.
لازم به توضیح است که در شرایط فعلی برخی از شرکت های فعال در حوزه دیجیتال دارای ارزش برندهایی به عنوان دارائی نا مشهود هستند که گاها تا چند صد برابر ارزش سایر دارائی های آن شرکت برآورد ارزش می گردد که سازمان همیاری شهرداریها خراسان رضوی با ثبت چندین عنوان تجاری مرتبط با فعالیتها و خدمات واحدهای تابعه خود در این حوزه گام های خوبی را برداشته است./م.ا/2311/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 6 مرداد 1399
  • تعداد بازدید: 803



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی