مدیر واحد تجاری سازمان همیاری خراسان رضوی تاکید کرد؛

گشوده شدن دنیای جدید به روی بیمه با فعالیتهای دیجیتالی سازمان همیاری

گشوده شدن دنیای جدید به روی بیمه با فعالیتهای دیجیتالی سازمان همیاری مدیرعامل شرکت تجاری سازمان همیاری خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی گروه «همیاربیمه» یکی از تیم های تخصصی دیجیتال مارکتینگ سازمان همیاری اظهار کرد: با فعالیتهای دیجیتالی و بازاریابی اینترنتی دنیایی جدیدی به روی صمنعت بیمه گشوده خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ برند تجاری «همیاربیمه» به عنوان بخش ویژه بازرگانی اینترنتی صنعت بیمه سازمان همیاری با حضور محمد قاسمی مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا، منیره تفضلی مدیرواحد بیمه این نهاد و جمعی از صاحبنظران این صنعت برگزار شد.
در این جلسه، سرگروه و مسئولان بخش های مختلف این تیم تخصصی به ارائه گزارشی از عملکرد، فعالیتها و اقدامات انجام شده برای معرفی، برندینگ این عنوان تجاری و بازاریابی خدمات، محصولات قابل عرضه در حوزه های بیمه در بستر فروش اینترنتی پرداختند.
مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا با اشاره به رسالت واحد بازرگانی اینترنتی حوزه بیمه سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، گفت: شاید یکی از مهمترین گروه هایی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارند حوزه بیمه باهمه ابعد آن می توانند نقش مهم و با اهمیت دراین بخش باشد.
محمد قاسمی افزود: گروه همیار بیمه با توانایی بیمه ای سازمان، توانسته ابعاد گوناگون و زوایای مختلف این صنعت را در بستر دیجیتالی مشخص کند، بوم کسب و کار بیمه این ویژگی ها را شناسایی و خدمات مختلف آن را مورد بررسی قرارداده است.
وی بیان داشت: توان اجرایی صنعت بیمه کشور امروزه در شرایط پسا کرونا دچار خسارت شده است ولی قطعا با چرخش به سمت فعالیتهای دیجیتالی و اقدامات و برنامه های سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این حوزه، دنیای جدیدی به روی این صنعت در خراسان رضوی گشوده خواهد شد.




مهدی شریعتی فر رئیس اتحادیه بیمه گران خراسان رضوی؛
سازمان همیاری پیشتاز در فعالیت های دیجتیالی  صنعت بیمه  

مهدی شریعتی فر رئیس اتحادیه بیمه گران خراسان رضوی به عنوان یکی از صاحبنظران حوزه بیمه در این جلسه،گفت: استعدادهای بیمه ای فراوانی در خراسان رضوی وجود داردبه طوری که در حال حاضر از 5 هزار میلیارد پورتفوی بیمه ای برخورداریم که تنها 3هزار میلیارد آن ها در حال فروش هستند.
وی با اشاره به برخورداری از 4 هزار نماینده بیمه ای در استان، عنوان کرد: از این میزان حدود 2 هزار نماینده به صورت دیجیتالی در حال فعالیت هستند؛در جهان امروزه هر لحظه شاهد تحولات زیادی در بخش بیمه به ویژه بازرگانی بیمه در حوزه اینترنتی هستیم و دنیا به سرعت در این حوزه در حال حرکت است و پیشرفتهای زیادی در این بخش بدست آمده است.
شریعتی فر بیان کرد: قطعاً فعالیت جدید که شرکت تجارت سازان و سازمان همیاری آغاز کرده است همان حرکتی است که در دنیای امروزی شاهدحرکتهای جدیدی در آن هستیم که امیدواریم، این نهاد در حرکتی که پیشتاز آن در استان است موفق عمل کند.
گفتنی است، علاوه بر شریعتی مدیرکل شرکت بیمه دی در شرق کشور، زاوررضا مدیر بیمه ایران در استان، اکبر زاده زئیس انجمن نمایندگان بیمه ایران در استان، سعید صادقی رئیس شورای نمایندگان بیمه ایران در استان و تعدادی دیگر از صاحبنظران بیمه در خراسان رضوی در این جلسه هم اندیشی حضور داشتند./م.ا/2307/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 4 مرداد 1399
  • تعداد بازدید: 914



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی