مدیر واحد تجاری سازمان همیاری خراسان رضوی مطرح کرد؛

سامانه اینترنتی معین کالا فضای مناسب برای عرضه تولیدات کارآفرینان تحت حمایت معین های اقتصادی

سامانه اینترنتی معین کالا فضای مناسب برای عرضه تولیدات کارآفرینان تحت حمایت معین های اقتصادی مدیرعامل شرکت تجاری سازمان همیاری خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی گروه «معین کالا» یکی از تیم های تخصصی دیجیتال مارکتینگ سازمان همیاری بر اهمیت این سامانه اینترنتی به عنوان فضای مناسب برای عرضه کالاهای تولید کارآفرینان تحت حمایت معین های اقتصادی و همچنین فروش محصولات دیگر تولیدکنندگان تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ برند تجاری «معین کالا» به عنوان بخش ویژه بازرگانی اینترنتی خدمات و تولیدات کار آفرینان و صندوق های خرد تحت حمایت معین های اقتصادی استان عصر امروز با حضور محمد قاسمی مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا ، محمود بیات مدیر بازرگانی عمومی سازمان و ... به عنوان صاحبنظران این حوزه برگزار شد.
در این جلسه سرگروه و مسئولان بخش های مختلف این تیم تخصصی به ارائه گزارشی از عملکرد، فعالیتها و اقدامات انجام شده برای در جهت معرفی، برندینگ این عنوان تجاری و بازاریابی خدمات، محصولات قابل عرضه در این سامانه به عنوان تولیدات کارآفرینان شهری و روستای تحت حمایت معین های اقتصادی استان، پرداختند.
مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا با اشاره به رسالت این واحد بازرگانی وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، گفت: سامانه فروش « معین کالا» با توجه به نیاز جامعه در دوران پس از کرونا و به منظور گسترش و تسهیل در امور تجاری و بازرگانی سازمان همیاری برای عرضه اینترنتی انواع کالاها و محصولات تولیدی راه اندازی شده است.
محمد قاسمی افزود: این سامانه قرار است هرآنچه در حوزه تولیدات کارآفرینان و تولیدکنندگان در بخش مورد حمایت معین های اقتصادی استان قرار می گیرند را در بستر دیجیتال مارکتینگ به فروش برساند.
وی ادامه داد: همچنین این سازمانه علاوه بر فراهم کردن محیطی برای کمک به فعالان حوزه معین های اقتصادی، فضایی مناسب برای توزیع کالاهای ضروری و فروش اقلام و محصولات تولید شده توسط تولیدکنندگان و واحدهای تولید خارج از معین های اقتصادی استان به وجود آورده است.
مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا، خاطر نشان کرد: گروه معین کالا، متشکل از 13 نفر از فراگیران دوره آموزشی پیشرفته دیجیتال مارکتینگ که توسط سازمان همیاری برگزار شده است، انتخاب شده اند که علاوه بر کمک به برنامه های تجاری و بازرگانی شرکت تجارت سازان در اجرای بازیابی اینترنتی برای معاونت بازرگانی سازمان همیاری شهرداری ها نیز سهیم هستند./م.ا/2300/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 31 تیر 1399
  • تعداد بازدید: 836



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی