در جلسه هم اندیشی با حضور صاحبنظران حوزه بازیافت استان انجام شد:

بررسی عملکرد گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ همیار زیست سازمان همیاری خراسان رضوی

بررسی عملکرد گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ  همیار زیست سازمان همیاری خراسان رضوی جلسه هم اندیشی گروه «همیار بازیافت» یکی از تیم های تخصصی دیجیتال مارکتینگ سازمان همیاری در بخش بازیافت و پسماند با حضور صاحبنظرانی این حوزه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی گروه تخصصی دیجیتال مارکتینگ برند تجاری «همیار بازیافت» به عنوان بخش ویژه بازرگانی اینترنتی خدمات و تولیدات حوزه بازیافت سازمان همیاری عصر امروز با حضور مسئولان شرکت همیارزیست گستر پردیسان و دیگر واحدهای تابعه این نهاد برگزار شد.
در این جلسه سرگروه و مسئولان بخش های مختلف این تیم تخصصی به ارائه گزارشی عملکرد، فعالیتها و اقدامات انجام شده در فضای مجازی در جهت معرفی، برندینگ و بازاریابی خدمات، محصولات و تجهیزات و ماشین آلات و دستگاه های مرتبط با تفکیک و بازیافت مواد و پسماندهای مختلف پرداختند.
در بخش دیگری از این کارگاه هم اندیشی که با حضور سیدمحمدفاطمی مدیر واحد زیست محیطی سازمان، محمدقاسمی مدیرعامل شرکت تجارت سازان آویژه آریا(وابسته به سازمان همیاری) و صاحبنظران حوزه محیط زیست استان برگزار شد، نیازها، چالش ها و ظرفیتهای این حوزه و همچنین روش های معرفی و بازاریابی دستگاه ها، ماشین آلات و همچنین محصولات تولید شده از مواد و پسماندهای قابل بازیافت مورد بررسی قرار گرفت.
مهمترین نقش هایی که برای این گروه درنظرگرفته شده شامل بانک اطلاعاتی، خرید و فروش مواد و تولیدات ویژه بازیافتی، فرهنگ سازی، اقدامات فرهنگی و ایجاد شهرک های تخصصی پسمانداست.
گفتنی است پروژه های تفکیک از مبدا پسماند خشک در استان، راه اندازی کارخانه تولید کف پوش از مواد بازیافتی و همچنین عقد قرارداد تولید سازه های بتنی سبک و فوق سبک از پسماندهای عمرانی و ساختمانی از اقدامات سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در حوزه بازیافت در سال گذشته بوده است.
برای سال جاری نیز ایجاد شهرک صنعتی پسماند در جنوب استان با هدف رفع محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال سبز برای حدود ۸۰۰ نفر و مدیریت پسماند صنعتی و ویژه تولیدی در شرق کشور و همچنین تداوم راه اندازی طرح فاخر تفکیک از مبدا پسماند خشک در سطح استان در دست اقدام است./ح.ج/2299/




  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 30 تیر 1399
  • تعداد بازدید: 639



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی