مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان:

استفاده از گروه های تخصصی دیجیتال مارکتینگ به عنوان بازوان سازمان همیاری و شرکت های تابعه

استفاده از گروه های  تخصصی دیجیتال مارکتینگ به عنوان بازوان سازمان همیاری و شرکت های تابعه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و همیاری های خراسان رضوی اعلام کرد: گروه های دیجیتال مارکتینگ بازوی موسسات و شرکت های تابعه این سازمان هستند.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، جلسه هم اندیشی گروه دیجیتال مارکتینگ فعال درحوزه ساختمان و املاک با مدیرعامل، معاون بازگانی سازمان همیاری و مسئولان شرکت های همیارسازه و همیاران شمال شرق به عنوان واحدهای تابعه فعال این نهاد در حوزه ساختمان و املاک، برگزارشد.
میثم کرمانی و دیگر مسئولان سازمان همیاری در این جلسه توانمندی ها و قابلیت های واحدعمرانی سازمان همیاری را تشریح و زمینه های همکاری آن را با گروه دیجیتال مارکتینگ مذکور تبیین کردند.
وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی توسط سازمان همیاری برای گروه های دیجیتال مارکتینگ، گفت: در عصر کنونی و شرایط شیوع ویروس کرونا این نوع بازاریابی در دنیا سرعت بیشتر به خود گرفته است و که با برگزاری دوره آموزش رایگان اینترنتی برای بیش از هراز شرکت کننده علاقه مند، تلاش شد گام موثری در جهت ایجاد زمینه های اولیه برای عملیاتی کردن دیجیتال مارکتینگ در فعالیتهای سازمان همیاری برداشته شود.
کرمانی با اشاره به انجام اقدامات ثبت 15 عنوان نام تجاری در ذیل فعالیتهای سازمان و واحدهای تابعه، خاطر نشان کرد: برندهای همیارگوشت، همیار محیط، همیار فود، همیار گردشگر، همیار آموزش، همیار ماشین، هشتیار و ... عناوینی هستند که بر مبنای خدمات و محصولات قابل ارائه توسط شرکتها و موسسات تابعه سازمان همیاری ایجاد و رسما در حال ثبت هستند.
وی با اشاره به تداوم برگزاری جلسات هم اندیشی گروه های تخصصی دیجیتال مارکتینگ با مدیران و فعالان شرکتها و موسسات تابعه سازمان در بخش های مختلف،تشریح کرد: با اتمام آموزش های پیشرفته دیجیتال مارکتینگ، گروه های تخصصی تشکیل شده به صورت حرفه ای و تخصصی کار برندنیگ و بازاریابی اینترنتی را برای برندهای شکل یافته از ظرفیتهای سازمان همیاری و واحدهای تابعه با قوت ادامه خواهند داد./ح.ج/2281/





موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی