مدیرعامل سازمان همیاری اعلام کرد :

امکان ارائه خدمات غیرحضوری شهرداری ها درکل استان فراهم می شود

امکان ارائه خدمات غیرحضوری شهرداری ها درکل استان فراهم می شود مدیرعامل سازمان همیاری اعلام کرد :
امکان ارائه خدمات غیرحضوری شهرداری ها درکل استان فراهم می شود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان از فراهم شدن امکان ارائه خدمات غیرحضوری شهرداری ها در اقصی نقاط خراسان رضوی با استفاده ظرفیت های حوزه انفورماتیک این نهاد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی با بیان این مطلب گفت: به منظور کاهش مراجعه شهروندان به شهرداری ها به ویژه درشرایط فعلی که با شیوع کرونا مواجه هستیم، سامانه ای یکپارچه توسط واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان همیاری طراحی شده که میزخدمت شهرداری ها به شمار می آید.
وی افزود: با تجهیز شهرداریهای استان به این نرم افزار، شهروندان شهرها این امکان را به دست می آورند که برای درخواست صدورپروانه ساخت، به صورت اینترنتی و از طریق این سامانه اقدام و مسیر اداری درخواست خود را نیز مشاهده کنند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده و زیر ساختهای محیا شده توسط واحد انفورماتیک سازمان، مراحل مختلف درخواست های اینترنتی حوزه شهرداریها از طریق پیامک نیز به شهروندان اطلاع رسانی می شود.
وی ادامه داد: با تکمیل این سامانه، به زودی امکان ارائه خدماتی از جمله سامانه 137، صدورپایانکار، پرداخت عوارض، بیان شکایات، انتقادات و پیشنهادات و... نیز به صورت غیرحضوری در شهرداریهای استان خراسان رضوی فراهم خواهد شد.
شایان ذکر است، امکان ارائه بسیاری از خدمات و امور مختلف حوزه شهرداریها به صورت اینترنتی تاکنون دراکثر قریب به اتفاق شهرهای استان فراهم نبوده است./ح.ج/2279/





موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی