قائم مقام شهرداری چناران:

تعامل سازمان همیاری و شهرداری ها به نفع هردوطرف است

تعامل سازمان همیاری و شهرداری ها به نفع هردوطرف است معاون عمرانی، اداری و مالی شهرداری چناران تاکید کرد: تعامل سازمان همیاری شهرداری های استان با شهرداری ها به نفع هردوطرف است.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، حسین خیرخواه گفت: اگر شهرداری ها نیازی داشته باشند و سازمان بتواند آن نیاز را برآورده کند و تامین نیازشهرداری از سوی سازمان اتفاق بیفتد، شهرداری ها آسودگی خاطر بیشتری خواهند داشت.
وی دراین زمینه به مساله نیروی انسانی اشاره و تصریح کرد: سازمان همیاری کارگزاری تامین نیروی انسانی دارد و اگر این کار را به سازمان بسپاریم، دغدغه هایی که در خصوص پرداخت مناسب حقوق قانونی پرسنل و نیروهای شرکتی شهرداری را که در حال حاضر توسط شرکت های خصوصی طرف قرارداد شهرداری انجام می شود را نخواهیم داشت و از جانب پرسنل ، اعتراضی در خصوص پرداخت نشدن حق و حقوقشان صورت نخواهد گرفت.
خیرخواه درباره مباحث عمرانی شهرداری چناران گفت: یکی از نیازهای شهرداری خرید سیمان برای پروژه ای عمرانی و شهری شهر چناران است که ترجیح می دهیم تامین این نوع کالاهای مهم از طریق سازمان همیاری انجام شود، چون این نهاد جزی از حوزه مدیریت شهری استان و شهرداری ها سهامداران آن محسوب می شوند و منافع هر دو طرف در کلیه مراودات و تعاملات کاری و بازرگانی به نحو مناسبی لحاظ می شود.
وی درباره زمینه همکاری با سازمان همیار شهرداریهای استان در طرح های سرمایه گذاری و مشارکتی شهر چناران اظهار کرد: در حال حاضر پروژه احداث مجتمع تجاری و اداری شهید طالقانی را داریم که زمین آن از موقعیت عالی برخوردار است و با بخش خصوصی وارد تعامل شده ایم ولی دوسال است که به دلیل مشکلاتی، اجرایی نشده است‌ و سازمان همیاری می تواند در اجرای این پروژه همیار و کمک حال شهرداری باشد.
قائم مقام شهردار چناران با اشاره به ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی کارخانه آسفالت شهرداری چناران افزود: با توجه به توقف راه اندازی این پروژه این آمادگی وجود دارد تا از توان سازمان همیاری برای اتمام و بهره برداری از این کارخانه استفاده کنیم.
وی درباره طرح های گردشگری شهر چناران نیز گفت: شهر چناران با توجه به نزدیکی به مشهد قابلیت جذب گردشگر وسرمایه گذاری های اقتصادی در این حوزه را داراست.
خیرخواه تصریح کرد: اگر شهرداری ها به سمت ایجاد درآمد های پایدار بروند، حداقل فایده اش این است که دغدغه پرداخت حقوق پرسنل خود را نخواهند داشت و همکاری سازمان همیاری در اجرای طرح های سرمایه گذاری می توانند چنین درآمدهایی را محقق کنند./م.ا/2244/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 14 خرداد 1399
  • تعداد بازدید: 1178



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی