به مناسبت 27 اردیبهشت ماه؛

پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریها به مناسبت روز روابط عمومی

روابط عمومی قلب تپنده مجموعه های اقتصادی است

 پیام تبریک مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریها به مناسبت روز روابط عمومی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فعالان حوزه ارتباطات تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، میثم کرمانی در پیامی 27 اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان این عرصه تبیرک گفت:
در پیام وی آمده است:
۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات تداعی کننده اهمیت و نقش روز افزون این علم به عنوان بخشی از دانش بشری است که با به خدمت گرفتن انواع ابزار ها، رسانه ها و هنرها به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده و امروز دیگر تصور فعالیت هیچ نهاد و سازمانی در جهان بدون تلاش روابط عمومی ها در برقراری صحیح ارتباطات درون و برون سازمانی وشکل دهی به افکار عمومی بیش از پیش دور از ذهن می نماید.این روز بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآوری کنیم،‌ نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش مشارکت مردمی است که بدون شک ماموریت انجام این مهم به عهده مدیریت روابط عمومی مراکز‌ اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و سازمان های دولتی و خصوصی است.
در عرصه های اقتصادی و بازرگانی نیز که به عنوان اصلی ترین رسالت نهادهایی چون سازمان همیاری شهرداریها به شمار می روند، می توان اذعان داشت که روابط عمومی ها حلقه تکمیل کننده فعالتیهای اقتصادی کشور  از جمله تولید، بازرگانی و ... هستند و باید تلاش شود که جایگاه اصلی این واحد در ارکان اقتصادی کشور  نیز به روشنی و به نحو تاثیرگذارتری مورد توجه قرار گیرد.
به همین بهانه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را خدمت شما فعالان این عرصه تبریک عرض نموده و امیدواریم در راستای تحقق اهداف رسانه ای و ارتباطی و شناساندن ظرفیتها، توانمندیهای هر یک از نهادها و دستگاه های اجرای استان به عنوان بخش از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

گفتنی است، به همین مناسبت مدیرعامل و معاون اداری و مالی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جلسه ای ضمن تبریک این روز با اهدای هدایایی ارزنده از تلاش های مرتضی احمدی مدیر روابط عمومی این نهاد قدردانی کردند. 
/م.ا/2236/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 27 اردیبهشت 1399
  • تعداد بازدید: 1125



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی