با تلاش واحد گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی؛

زیارت امام رضا(ع) و سفر به مشهد در نوروز99 ارزان می شود

ارائه بسته های سفر و اقامت در مشهد برای خانواده کارکنان شهرداریهای کشور

 زیارت امام رضا(ع) و سفر به مشهد در نوروز99 ارزان می شود مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از برنامه ریزی های انجام شده در جهت فراهم شدن فرصت سفر و اقامت مناسب و ارزان برای خانواده های کارکنان شهرداریهای کشور در مشهد در نوروز 99 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، رضا ابراهیم نیا با اشاره به برنامه های این موسسه برای ایام پایان سال 98، عنوان کرد: با توجه به اهمیت شهر مشهد و اشتیاق عاشقان اهل بیت (ع) برای زیارت حرم مطهر رضوی، تلاش های خوبی در جهت فراهم کردن، امکان اقامت و سفری آسان و به صرفه برای خانواده های کارکنان شهرداریهای کل کشور با تسهیلات ویژه به شهر مقدس مشهد در ایام تعطیلات نورزی سال جدید انجام شده است.
وی با اشاره به طرح سفر نوروزی و بسته های اقامت در شهر مقدس مشهد، افزود: در این طرح علاوه بر بهره مندی خانواده های شهرداریهای کل کشور از جنبه های معنوی زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، با تعاملات و تفاهمات انجام شده با هتلها، مراکز خرید، رستوران ها،مراکز تفریحی و ... و اخذ تخفیفات ویژه شرایط برای سفری آسان، ارزان و مقرون به سفره برای کارکنان زحمتکش شهرداریها فراهم شود.
مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای کمک به خانواده های شهرداریها در شرایط کنونی اقتصادی کشور، ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از اصلی ترین رسالتهای سازمان همیاری حمایت همه جانبه از شهرداریها است، به عنوان واحد گردشگری این نهاد تلاش کردیم با در نظرداشتن دشواریهای اقتصادی مردم، شرایط حداقلی لازم برای سفر و اقامت در مشهد و بهره مندی کارکنان شهرداریهای کشور از فرصت تعطیلات نوروزی برای زیارت، سیاحت و تفریحاتی که در شادابی، نشاط و امید در خانواده های این زحمتکشان موثر خواهد بود را ایجاد کنیم.
وی با اشاره به پوشش بیمه های مسافرتی برای متقاضیان بهره مندی از این طرح، بیان کرد: بسته های اقامتی در هتل ها،تورهای یک روزه و نیم روزه به شهرها و مکانهای تاریخی استان، خرید انواع سوغات، مناطق تفریحی شهر مشهد، رستوران های ویژه و ... از جمله خدماتی است که امکان ارائه هریک در این طرح با در نظر گرفتن 10 تا 80 درصد تخفیف فراهم شده است.
ابراهیم نیا تصریح کرد این تخفیفها در بخش اقامت در هتلها و مراکز دیگر از ۱۰ تا ۳۰ درصد و در بخشهای مختلفی چون استفاده از مراکز خرید، رستورانها، تورها، سوغات، صنایع دستی، مراکز سرگرمی و تفریحی از ۱۵ درصد تا ۸۰ درصد در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه بسته های اقامت و سفر و روند ثبت نام برای استفاده از این طرح در سامانه اینترنتی hamyartrip.irقابل مشاهده و انجام است، خاطر نشان کرد: طرح اقامت و پکیج سفر به مشهد مقدس در ایام غیر پیک سال نیز ادامه دارد و علاوه بر ارائه آن به کارکنان شهرداریها، امکان بهره مندی دیگر دستگاه ها و نهادهای اجرایی کل کشور نیز از خدمات ارائه شده در این طرح وجود دارد./م.ا/2190/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 20 بهمن 1398
  • تعداد بازدید: 1053



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی