مدیرعامل سازمان همیاری دردیدار با شهردار نیشابور:

آماده همکاری در پروژه های خلاقانه برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداریها هستیم

آماده همکاری در پروژه های خلاقانه برای ایجاد درآمد پایدار در شهرداریها هستیم مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در دیدار با مسئولان شهرداری نیشابور بر لزوم حرکت شهرداریهای استان از روزمرگی و ایجاد درآمد های پایدار با اجرای پروژه های خلاقانه و فناورانه تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی ظهر امروز در جلسه مشترک با علی نجفی شهردار، معاونان و مدیران شهری نیشابور، گفت: تلاش داریم در سیستم مدیریت جدید سازمان از روزمرگی ها خارج شویم و برای خدمات رسانی و کمک های موثر به شهرداریهای استان به سمت ایده ها و برنامه های جدید پیش برویم.
وی افزود: آمادگی داریم تا علاوه بر ارائه خدمات گذشته با بهبود هرچه بیشتر رویه ها و تعاملات با شهرداریها، پروژه های خلاقانه و نوآورانه ای را در جهت درآمدزایی پایدار و همچنین تامین بخشی از نیازهای حوزه مدیریت شهری استان، تعریف کنیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، ادامه داد: همچنین آماده ایم تا ایده ها و طرح های بومی جدید و خلاقانه هریک از شهرداری های استان را مورد بررسی قرار دهیم و به صورت مشترک در اجرا و عملیاتی کردن آنها همکاری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه باید درحوزه شهرداریها به سمت پروژه های بزرگ نیزحرکت کنیم، اظهار کرد: شهرتاریخی نیشابور به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و پر جمعیت استان، از اهمیت بسزایی برای سازمان همیاری برخوردار است و می توان با استفاده از ظرفیتهای موجود و حرکت درجهت پیگیری طرح های مهم و بزرگی چون احداث جاده مشهد به نیشابور از مسیر زشک در شهرشاندیز و کوتاه شدن فاصله بین این دوشهرگام های موثری برداشته شود.
سازمان همیاری در خروج شهرداریها از تنگناهای مختلف موثر است
شهردار نیشابور نیز در این جلسه با اشاره به بهره مندی این شهرداری از خدمات مختلف سازمان همیاری گفت: خوشبختانه با تعامل و تلاش خوب واحد هماهنگی امور شهرداریهای استان در سازمان همیری در حوزه تامین تجهیزات، قیر و ... از ظرفیتهای بازرگانی سازمان به طور موثر استفاده می کنیم.
علی نجفی به برخی دشواریهای شهرداریها به دلیل نبود منابع درآمدی اشاره کرد و ادامه داد: سازمان همیاری علاوه بر تامین نیازهای حوزه مدیریت شهری می تواند شهرداریها را در خروج از تنگنا هایی که با آن مواجه اند، یاری دهد.
وی با اشاره به محدودیتهای قانونی که به واسطه برخی قوانین و تصمیم گیری های شوراهای اسلامی برای اجرای طرح ها و پروژه های مورد نظر در شهرداری های ممکن است ایجاد شود، اظهار داشت: سازمان همیاری شهرداریها با برخورداری از ظرفیت موسسه، تحقیقات، آموزش ومشاروه شهردایهای می تواند در این حوزه نیز با برگزاری همایشها و دوره های آموزشی و ترویجی نسبت به ایجاد آگاهی و تغییر نگاه ها در این حوزه کمک کند./م.ا/2118/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 18 آبان 1398
  • تعداد بازدید: 1050



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی