مدیر موسسه توسعه گردشگری خبر داد؛

تداوم تورهای خراسان گردی واحد گردشگری سازمان همیاری در همه فصول سال

تداوم تورهای خراسان گردی واحد گردشگری سازمان همیاری در همه فصول سال مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از برگزاری تورهای نیم و یک روزه در 26 سایت گردشگری استان و ارائه خدمات سیاحتی به بیش از 8 هراز نفر از کارکنان و خانواده های شهرداری مرکز و مناطق مشهد در تابستان امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، جعفر فرشچی عنوان کرد: تابستان امسال نیز همانند سال گذشته طی قراردادی با اداره رفاه شهرداری مشهد، خدمات گسترده ای در حوزه تورگردانی به کارکنان و خانواده های پرسنل شهرداری مرکز و مناطق مشهد ارائه شد.
وی افزود: بر طبق آمار بیش از 8 هزار نفر از علاقه مندان در بین ماه های رمضان تا محرم در قالب تورهای نیم و یک روزه گردشگری در بیش از 26 سایت گردشگری خراسان رضوی از جمله هفت حوض، آبشار بار، بوژان، مغان، اخلمد، گلمکان، گنگ، چشمه سبز، چالیدره، کلات، قره سو، رادکان و ... از خدمات تخصصی موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای استان بهره مند شدند.
مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه این طرح در مجتمع رفاهی شهرداری مشهد، ادامه داد: این آمادگی را داریم تا با برنامه ریزی های بیشتر، روند اجرای تورهای سیاحتی نیم و یک روزه را در دیگر فصول سال نیز تداوم بخشیم، چرا که مکانهای گردشگری شهرهای مختلف استان در فصل پاییز، زمستان و بهار نیز از جذابیتهای منحصر به فردی برخوردارند.
وی در خصوص طرح های پیش رو این واحد گردشگری وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی افزود: بر اساس برنامه ریز های انجام شده اجرای بسته های 3 روزه سفر به شهرها و مناطق مختلف گردشگری کشور ویژه کارکنان و خانواده های شهرداری و مناطق مشهد در دستور کار قرار گرفته که در 6 ماهه دوم سال98 عملیاتی خواهد شد.
وی در خصوص دیگر فعالیتهای این مجموعه که در راستای کمک به رونق اقتصادی و توسعه صنعت گردشگری استان به ویژه کلانشهر مشهد در حال انجام است، گفت: علاوه بر ساماندهی غرفه ها، شهربازی و تفریحات دریاچه بوستان وحدت، بهسازی و بهره برداری از غرف بوستان های کوهسنگی و ملت مشهد نیز در دستورکار موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری قرار گرفته که تلاش داریم با بهره گیری از توان متقاضیان بخش خصوصی در قالب واگذاری مزایده ای غرف، بهترین و با کیفیت ترین امکانات را برای استفاده شهروندان از این ظرفیتها فراهم کنیم. /م.ا/2103/





موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی