در دیدار مدیرعامل با شهردار فرهادگرد مطرح شد:

استفاده از توان سازمان همیاری شهرداریها در اجرای پروژه ها و توسعه محدوده خدمات شهری فرهادگرد

استفاده از توان سازمان همیاری شهرداریها در اجرای پروژه ها و توسعه محدوده خدمات شهری فرهادگرد شهردار فرهادگرد در جلسه ای مشترک با مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در خصوص پروژه های سرمایه گذاری و همچنین همکاری در توسعه محدوده ارائه خدمات شهری این شهرداری، دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی در جلسه مشترک با حمیدکهنسال در خصوص نحوه همکاری های این نهاد در اجرا ی پروژه های سرمایه گذاری شهر فرهادگرد از توابع شهرستان فریمان گفتگو کرد.
وی در این دیدار به اشاره به توانمندیهای سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی افزود: با توجه به رسالتی که برعهده سازمان قرار داده شده، آمادگی داریم تا با بررسی ظرفیتها و پتانسیلهای شهرهای مختلف در عملیاتی کردن پروژه های مختلف سرمایه گذاری آنها مشارکت کنیم.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: واحد مدیریت هماهنگی شهرداریهای استان در سازمان همیاری وظیفه شناسایی نیازها، مشکلات و مسائل شهرداری ها را برعهده دارد و قطعا در حوزه های ممکن همیاری های لازم را با تمامی شهرداریها به ویژه شهرهای کم برخوردارتر خواهیم داشت.
شهردار فرهاد گرد نیز در این جلسه با اشاره به طرح افزایش محدوده خدمات شهری این شهر ادامه داد: در حال حاضر گستره ارائه خدمات شهری شهرداری در شهر فرهادگرد در محدوده حدود 320 هکتاری واقع شده است که با اجرای طرح های توسعه ای در دستورکار، این میزان به حدود 370 هکتار افزایش خواهدیافت.
حمید کهنسال به طرح ایجاد واحدهای مسکونی سازمانی برای تامین مسکن کارکنان و پرسنل واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی کاویان اشاره و عنوان کرد: اجرای این طرح در اراضی به وسعت 50 هکتار در نظر گرفته شده است که آمادگی داریم از ظرفیت و توان سازمان همیاری شهرداریها و برخی شرکتهای تابعه این نهاد در اجرای این طرح بهره لازم را ببریم.
وی به وجود ظرفیت مطلوب احداث کارخانه تولید آب آشامیدنی بسته بندی به دلیل کیفیت و سبکی آب این منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: طرح احداث واحدهای تجاری در میدان امام رضا(ع) شهر فرهاد گرد نیز از دیگر پروژه های سرمایه گذاری است که می توانیم از ظرفیت و توان تخصصی و اقتصادی سازمان همیاری در جهت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری فرهاد گرد استفاده کنیم./م.ا/2205/


  • منبع خبر:
  • گروه خبری: عمومی
  • تاریخ خبر: 20 اسفند 1398
  • تعداد بازدید: 1323



موسسه آموزش تحقیقات و مشاوره شهرداری استان خراسان رضوی مرکز علمی کاربردی شهرداری مشهد شرکت خدمات بیمه ای همیار شرکت نمونه گردشگری چالیدره شرکت مجتمع پایانه های انرژی دوغارون موسسه صنعتی گوشت مشهد شرکت همیاران شمال شرق شرکت همیار سازه توس شرکت همیار زیست گستر پردیسان شرکت تجارت سازان آویژه آریا موسسه توسعه گردشگری هشتیار شرکت ژلاتین آریا شرکت مدیریت معدن همیار انرژی